Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، پرهام جانفشان با بیان اینکه در شرایط کنونی همه فعالین گردشگری باید با همدلی و همکاری تلاش کنند تا تهدیدها را به فرصت های توسعه گردشگری پس از شکست کامل ویروس کرونا تبدیل کنیم افزود: هر راهنمای گردشگری می تواند در این پویش به عنوان یک سفیر فرهنگی ضمن معرفی جاذبه های گردشگری تهران، شهروندان را به ماندن در خانه تا پایان ویروس کرونا تشویق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: استان تهران بیشترین تعداد راهنمای گردشگری را در کشور دارد که باید از این تعداد راهنما به عنوان یک مزیت در توسعه و معرفی جاذبه های گردشگری  استان در فضای مجازی استفاده کند.

دوره آموزش مجازی "مهارتهای فروش اینترنتی صنایع دستی" برگزار میشود

همچنین مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران ادامه داد:یکی از مشکلات مشاغل خانگی نظیرفعالیت هنرمندان صنایع دستی عدم آشنایی با مهارت های  فروش محصولات هنری در فروشگاه های اینترنتی است.

جانفشان با بیان اینکه اولین نیاز هنرمندان در شرایط کنونی فروش محصولات در فروشگاه های اینترنتی است گفت: از معاونت صنایع دستی استان خواسته شده تا دوره آموزش مجازی " مهارت های فروش اینترنتی " برای هنرمندان استان برگزار کند.  

وی ادامه داد: آشنایی با مهارت های فروش اینترنتی نیازی است که در دوران پسا کرونا نیز بیش از گذشته احساس خواهد شد زیرا شهروندان تا مدت ها به خریدهای اینترنتی تمایل خواهند داشت و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید نام گذاری شده باید تلاش کنیم تا چرخه تولید و عرضه صنایع دستی نیز فعال تراز سال های گذشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: نحوه برگزاری کلاس دوره های آموزش مجازی از طریق  معاونت صنایع دستی استان به هنرمندان اطلاع رسانی می شود.

برچسب‌ها اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران موزه ملی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موزه ملی ایران موزه ملی ایران صنایع دستی استان میراث فرهنگی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:طراحی و ساخت نرم افزار لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان است و هم اکنون این برنامه به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن افزوده شود.
عطا حسن‌پور استفاده از ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در حوزه آموزش و برگزاری دوره‌های آموزشی هتل داری را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک این اداره‌کل و جهاد دانشگاهی عنوان کرد و افزود:تلاش برای ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در اولویت‌ کاری  قرار دارد که در این زمینه غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.
مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: با توجه به ظرفیت جهاد دانشگاهی لرستان در حوزه استارتاپ‌ها و مراکز رشد، آماده همکاری با این واحدبرای ساخت نرم افزار فروش صنایع دستی هستیم.

دیگر خبرها

  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • اصفهان شناسنامه کشور در بخش میراث فرهنگی است
  • راه‌ دسترسی منطقه گردشگری سد کنگیر ایوان تکمیل می‌شود
  • مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • «کرم‌زاده» مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان شد+ سوابق
  • مدیرکل جدید میراث فرهنگی استان اصفهان معرفی شد
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب شد