Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش روابط عمومی اداره کل زندان های استان البرز،سید عبداله مرتضوی  افزود: سلامتی مددجویان برای ما بسیار اهمیت دارد و  از هیچ تلاشی چه برای بخش امنیت فردی آنان و چه بخش سلامت دریغ نخواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به شرایط جامعه دور ازذهن به نظر می رسید که این گروه از دانشگاه علوم پزشکی تست تشخیصی به ویروس کرونا را به این گستردگی و حرفه ای در سطح زندانها به انجام برسانند که جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان های استان البرز گفت: تا کنون هیچ موردی از کرونا در زندان های  استان نداشته ایم.

مدیر پیشگیری از بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد بنا به درخواست اداره کل زندانهای استان البرز آزمایش تشخیص بیماری کرونا از زندانیان انجام شد که موردی مشاهده نشده است.

دکتر حجت اله براتی افزود: به همت دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و به درخواست اداره کل زندانهای استان البرز علاوه بر تب سنجی تمامی زندانیان(اندرزگاه های ۱۲ گانه) از افراد  بیمار نیز نمونه گیری تست تشخیص کرونا انجام شد که هیچ مورد کرونا مشاهده نشده است.

وی اظهار داشت:از ابندای شیوع ویروس کرونا با درخواست مدیرکل زندانهای استان البرز و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی حضور فعال در ندامتگاه ها را داشتند و حتی یک نفر مبتلا به بیماری ویروس کرونا نداشته ایم.

مدیر پیشگیری از بیماری های دانشگاه علوم پزشکی استان البرز ، تب سنجی روزانه،گندزدایی و سم پاشی محیط،آموزش شست و شوی دست ها و نحوه تعامل های بین فردی را  از جمله مهمترین اقدامات دانست، گفت: در حال حاضر نگران مبتلا شدن زندانیان نیستیم و تنها نگرانی ما از افرادی است که از بیرون وارد زندان می شوند که تشخیص مقدماتی و شستشو کف کفش ها و استفاده از ماسک و دستکش تا حدودی این نگرانی ما برطرف شده است و تمامی کارکنان زندان ها به صورت روزانه در مرحله ورود و خروج تب سنجی می شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان روابط عمومی زندان ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی

محمدی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: شاخص اهدای عضو از بیماران مرگ مغزی در خراسان جنوبی پارسال افزایش چشمگیری نسبت به سالیان قبل‌تر داشته است.

او افزود: بر اساس گزارش اعلام شده از سوی وزرات بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در سال ۱۴۰۲ با شاخص (PMP) ۱۶.۸۷ در مقوله اهدای عضو، بالاتر از میانگین کشوری قرار گرفته است.

محمدی اظهار کرد: سال ۱۴۰۱، شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی ۱۱.۳۰ اعلام شده بود.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: سال ۱۴۰۲ با هماهنگی‌های انجام شده و اخذ رضایت از خانواده‌های بیماران مرگ مغزی خراسان جنوبی، مقدمات اهدای اعضای ۱۴ بیمار مرگ مغزی فراهم شد.

او گفت: از آغاز سال ۱۴۰۳ نیز دو مورد اهدای عضو از بیماران خراسان جنوبی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بالای ۸۰ درصد از تشخیص بیماری‌ها در ایران وابسته به آزمایشگاه‌ها است
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • معدوم ۱۲ تن مواد غذایی فاسد در طرح نوروزی غرب خراسان
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • رشد ۵۰ درصدی عملکرد دانشکده دندانپزشکی طی یک سال گذشته
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است