Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری در نشست تنظیم بازار گفت: با آغاز خرید تضمینی، گوشت سفید مورد نیاز ماه مبارک رمضان امسال در استان ذخیره سازی شده است.

او افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۷۰۰ تن مرغ بالای ۴۰ روزه در مرغداری‌های استان تولید و آماده توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری اضافه کرد: با برنامه ریزی انجام شده، حداقل ۲۰ درصد این میزان مرغ گرم با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۲۹ هزار ریال از سوی اداره پشتیبانی امور دام استان خریداری و ذخیره سازی می‌شود.

او ادامه داد: به منظور تأمین مواد پروتئینی استان و تعادل در بازار مصرف در ماه‌های آینده، روزانه افزون بر ۶۰ تن مرغ گرم و منجمد با قیمت مصوب در این استان توزیع خواهد شد.

نصیری از ممنوعیت ورود گوشت مرغ از استان‌های همجوار به این استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: کشتارگاه‌های طیور نیز ملزم به فعالیت شبانه روزی در کشتار، بسته بندی و انجماد کردن مرغ تضمینی خریداری شده پشتیبانی امور دام استان با حداکثر ظرفیت هستند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تنظیم بازار گوشت سفید ماه مبارک رمضان کشتارگاه های طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد برزعلی ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: خشک سالی هی سال گذشته باعث شد تا بذر کمتری در استان گلستان تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه طی برنامه ریزی هایی که داشتیم توانستیم سال گذشته ۴۳ هزار تن بذر در استان تولید و ذخیره سازی کنیم، افزود: سال گذشته گلستان توانست به ۶ استان کشور بذر ارسال کند.

رئیس جهاد کشاورزی گلستان گفت: با توجه به اینکه سال گذشته پیش بینی می‌شد ۴۰۰ هزار تن گندم در استان تولید شود با اقداماتی که از قبل انجام داده بودیم این رقم به ۷۵۰ هزار تن رسید.

بزرعلی در ادامه به بیماری زنگ زرد در مزارع استان اشاره کرد و افزود: با وجود این بیماری در مزارع گندم استان تا کنون برای بیش از ۵۰۷ هزار هکتار سموم قارچ تقاضا شد.

کد خبر 6081948

دیگر خبرها

  • تولید و ذخیره سازی ۴۳ هزار تن بذر گندم در گلستان
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • گوشت قرمز در وضعیت سفید | چرا قیمت گوشت قرمز کاهشی شد؟
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • توزیع بیش از چهار میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای غرب خراسان
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳۱ هزار تن سیب زمینی در اردبیل خریداری شد
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز