Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کنفرانس خبری اظهار کرد: سپاسگذاری ویژه دارم از مردم عزیز ایران برای اینکه دیروز همه در منزل ماندند و برخلاف سال‌های گذشته به طبیعت نرفتند. همراهی مردم باعث شد که ما بتوانیم آمار افتخارآفرینی را در بین کشور‌های شرق مدیترانه داشته باشیم و به سازمان جهانی بهداشت ارائه کنیم و مورد تأیید آن‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت گفت: در نشست مجازی با سازمان جهانی بهداشت، کارشناسان جهانی فعالیت‌های ایران را مورد تقدیر و تحسین قرار دادند و خواستند که تجربیاتمان را در اختیار کشور‌های دیگر قرار دهیم.

او همچنین درخصوص طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا، گفت: بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا غربالگری شدند.

نمکی درباره علت افزایش آمار مبتلایان به کرونا در ایران، گفت: اینکه آمار مبتلایان رو به افزایش است، به این دلیل است که ما با طرح‌هایمان توانستیم میزان بیماریابی را افزایش دهیم که این موضوع امروز مورد تأیید کارشناسان بهداشت جهانی هم قرار گرفت. در همین راستا در روز‌های آینده شاهد افزایش چشمگیر آمار بهبودیافتگان خواهیم بود.

وزیر بهداشت بار دیگر تأکید کرد: ما در مرحله مدیریت بیماری هستیم و به مرحله مهار و کنترل بیماری نرسیده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در ایران ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، به نقل از وبدا، دکتر «حسین فرشیدی» در جلسه شورای معاونین وزارت بهداشت با بیان اینکه از جمعیت حدود ۸۵ میلیونی کشور، ۲۳ درصد روستایی و ۷۷ درصد شهرنشین هستند، اظهار داشت: با توجه به این آمار باید در برنامه‌های ارائه خدمات مناسب، متناسب با زمان، تغییراتی را در نظام ارائه خدمات و همراه با تکنولوژی ایجاد کنیم.
وی در ادامه به برگزاری موفق پویش همگانی سلامت اشاره کرد و افزود: هدف از برگزاری این پویش، ارتقا سواد سلامت، استفاده از خدمات خودمراقبتی و پرونده الکترونیک سلامت بود تا بتوانیم به نتیجه مورد نظر خود برسیم.
دکتر فرشیدی بیان داشت: بیش از ۹۷ درصد از جمعیت روستایی از ارائه خدمات نظام سلامت توسط بهورزان بهره‌مند هستند و در شهر‌ها نیز مراقبین سلامت خدمات نظام سلامت را ارائه می‌دهند.
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: ۱۹۵ شهر با ۲۷ میلیون نفر جمعیت در شهر‌های بالای ۲۰ هزار نفر تحت پوشش طرح سلامت خانواده و نظام ارجاع هستند و امیدواریم با ادامه دادن این برنامه، تا پایان سالجاری بتوانیم ۲۷ میلیون نفر دیگر را نیز وارد برنامه طرح سلامت خانواده کنیم.

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی غربالگری سرطان در ایران
  • روز اهمیت به بی خانمانی جوانان Youth Homelessness Matters + پوستر و آمار
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • دارویار امسال ۱۲۰ همت بودجه می خواهد/واکنش به آمار مسئولان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر نقش سازمان بهداشت جهانی برای کمک به غزه
  • سازمان‌های بین‌المللی برای غزه جز ابراز همدردی کاری نمی‌کنند