Web Analytics Made Easy - Statcounter

رجبی گفت: محسن تنابنده من را برای بازی در نقش بهروز در سریال پایتخت پسندید و همیشه ممنون او خواهم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان نقش بهروز  در سریال «پایتخت ۶» در گفت و گویی نوروزی درباره شرایط این روزهای خود توضیحاتی را بیان کرد.

-به نام خدا. سلام و عرض ادب دارم خدمت تمام افرادی که این مصاحبه را می‌خوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرا رسیدن سال ۹۹ را به تمام هموطنانم تبریک می‌گویم و در خدمت شما هستم.

*ابوالفضل عزیز چند سالته، اهل کجایی و از کی بازیگری را شروع کردی؟

-بنده ۱۳ ساله و اهل ساری هستم. البته اصالت پدر و مادر بنده جویبار و سوادکوه است، اما ساکن ساری هستیم. از سال ۹۷ بازیگری را شروع کردم و زیر نظر استاد میار دوره دیدم.

*کار پایتخت چندمین کار شما است؟ کدام یک از عوامل شما را کشف کرد؟

-سریال "پایتخت ۶" اولین کار بنده است، بطور اتفاقی و مثل تمام مردم عادی برای تست دهی در سریال پایتخت رفتم و خداراشکر میکنم که نظر جناب محسن تنابنده مثبت بود و برای نقش "بهروز" انتخاب شدم، به نحوی می‌شود گفت جناب تنابنده مرا کشف کرد و همیشه ممنونشان خواهم بود.

*نظرت درباره پایتخت ۶ و آیا فصل‌های بعدی این سریال هم ساخته میشود؟

-به نظر من پایتخت ۶ نسبت به سری‌های قبلی بسیار متفاوت است چرا که هر یک از شخصیت‌ها دغدغه‌های خاص خود را دارند و امیدوارم سری‌های بعدی این سریال هم ساخته شود چرا که در این سال‌ها همواره مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

*فوتبالی هستی؟ آبی یا قرمز؟

-من کشتی را خیلی دوست دارم، اما یک بیننده سرسخت فوتبال هستم (باخنده)، با احترام به تیم‌های رقیب، اما من یک استقلالی ۲ آتیشه هستم، اما در رقابت‌های آسیایی تمام تیم‌های ایرانی را دوست دارم.

*چطور و چرا استقلالی شدی؟

-تمامی اعضای خانواده من عاشق استقلال هستند، به ویژه پدر بزرگ و دایی ام که استقلالی‌های متعصب هستند. من از وقتی که به یاد دارم استقلالی بودم، چون خانواده ام اینطور من را بار آوردند.

*بازیکن مورد علاقه ات در استقلال؟

-تمامی بازیکنان استقلال را دوست دارم، چون هوادار ۲ آتیشه و سرسخت این تیم هستم، اما کاپیتان وریا، قائدی، شیخ و چشمی را بیشتر دوست دارم.

*بهترین بازی چند سال گذشته استقلال که در ذهنت مانده کدام بازی است؟

-همان دربی که در ۲ دقیقه ۲ گل زدیم و ۳ بر ۲ پرسپولیس را بردیم، آن بازی بسیار جذاب بود و از نظرم بهترین بازی چندسال اخیر استقلال است که به یاد دارم.

*ابوالفضل اسامی را که می‌گویم با یک کلمه یا یک جمله کوتاه وصف کن:

-پایتخت: نشاط و شادی

-هومن حاجی عبداللهی: مهربان و دوست داشتنی

-محسن تنابنده: مهربان و شاداب، اما در کار بسیار جدی

-استقلال: عشق غیرقابل توصیف

-فرهاد مجیدی: خوش قلب و دوست داشتنی برای هواداران

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دوست دارم پایتخت ۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟

به گزارش مبلغ پایگاه مسلمنا در مورد سریال پرطرفدار حشاشین که این روزها در کشورهای عربی پرمخاطب شده است، نوشت:

با این که نیمه ماه مبارک رمضان است، خیابان‌های قاهره ناگهان خلوت شد. خدای من!!! انگار سریال حشاشین شروع شده است.

در هفته‌های گذشته توصیفاتی چنینی در کنار محتواهای شبکه‌های اجتماعی، خبر از فراگیری سریالی تاریخی- مذهبی در جهان عرب می‌دهد. فراتر از تحلیل‌های تکراری حول و حوش کیفیت بالای این سریال، از نگاهی دیگر اقبال به آن را باید در پدیده‌ «اسطوره‌طلبی دیرینه عربی» جست. بسیاری از افرادی که تجربه سفر اربعین را داشته‌اند، از حجم انبوه تصاویر شخصیت‌ها بر در و دیوار و خصوصاً سر درب موکب‌ها شگفت‌زده شده‌اند. از وفور شمایل حضرت عباس (ع) تا آیت‌الله صدر و فریبرز عرب‌نیا در نقش مختار در راهپیمایی اربعین.

این پدیده البته نه محدود به عراق و شیعیان است، نه محدود به این سال‌ها. پژوهش‌های مختلفی نشان داده‌اند که سه تمدن‌ کهن عربی (مصر، عراق و شامات) میل بیشتری به داشتن اسطوره و پیوند با آن را دارند و سریع‌تر از دیگران، یک شخصیت را در موضع اسطوره ای قرار می‌دهند. فراوانند نظریاتی که این اسطوره‌طلبی را به عنوان بخشی از فرهنگ عربی پذیرفته‌اند. این نظریات البته بیان می‌کنند که میل به داشتن/ساختن اسطوره در ادواری که ملت‌ها تحت ظلم و ناپایداری قرار می‌گیرند، بیشتر شده است.حالا به خیابان‌های خلوت قاهره برمی‌گردیم و مردمانی که سفره افطار را جمع نکرده اند، که شبکه المتحده آنها را پای سریال رمضانی حشاشین میخکوب کرده است. (گمشده مصر و جهان عرب)

در چهار دگرگونی سیاسی مصر در پانزده سال اخیر، هیچ یک از منتخبین سیاسی، آرای اکثریت را به همراه نداشته‌اند. در این بی‌ثباتی سیاسی و ناامیدی از منجی‌های حکمرانی، تماشای مردی که مقتدرانه تصمیم می‌گیرد، مخالفان را با هوشمندی شکست می‌دهد و با سپاهی نه چندان پرتعداد، هویتی شکست‌ناپذیر و البته کاریزماتیک برای خود می‌سازد؛ شاید سیمای همان اسطوره‌ای باشد که ملت مصر این روزها آن را کم دارند و از تماشای آن در دل تاریخ لذت می‌برند. (گمشده مصر و جهان عرب)

این سریال، حتی با وجود خطاهای فاحش تاریخی بسیار، با چنین رویکردی در کنار خلق شخصیت‌های باورپذیر خاکستری، پرداخت عجیب به جزئیات و البته ارائه داستانی گیرا، پر رمز و راز و احساسی، توانسته‌ کاری کند که دگربار همگان متوجه قدرت رسانه در ساختن روایت‌های تاریخی در قاب تلویزیون شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898389

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • عمو کاووس نون خ چگونه بازیگر شد؟!
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • چرا سریال رمضانی حشاشین، جهان عرب را درنوردید؟
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • باید با قلبمان بازی کنیم
  • خواستگاری مهران مدیری از خانم بازیگر 29 سال پیش!