Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال در صدد توافق با یک اسپانسر می باشد که پیش از این در کشتی، بوکس و سایر رشته های رزمی حامی مالی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه استقلال باید تا اواخر ماه آینده حدود ۳۰میلیاردتومان از بدهی‌هایش را بپردازد چراکه اگر پرونده‌ شکایت خارجی‌ها تا آن‌ زمان تعیین تکلیف نشود با جرائم سختی مواجه خواهد شد، ضمن اینکه مطالبات بازیکنان داخلی هم فشار مشکلات مالی بر این تیم را بیشتر کرده و اگر سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال فکری به حال این معضل نکند، مطمئنا در آینده نزدیک با چالش‌های بزرگی مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش عنوان شد که یک اسپانسر برای همکاری ۱۵ میلیاردی با باشگاه استقلال ابراز تمایل کرده به شرطی که احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شود و کمی بعد هم سعادتمند اعلام کرد با خود یک اسپانسر جدید می آورد تا تحقق وعده تامین منابع مالی را به این شکل استارت بزند.

آن زمان مدیران باشگاه که از این اظهارنظر متعجب شده بودند پاسخی به این اسپانسر ندادند‌ اما ورق به سود وی برگشت و در تعطیلات نوروزی سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی شد تا اذهان به سمت اسپانسر ۱۵میلیاردی جلب شود.

ظاهرا اسپانسر فوق در کشتی، بوکس و سایر رشته های رزمی به‌عنوان یک حامی مالی شناخته شده و حتی اوایل اسفند گذشته نیز برای ۲ روز به‌عنوان مالک یک باشگاه لیگ دسته اولی انتخاب شد و کادر فنی را هم تغییر داد اما دقیقا ۲‌ روز بعد رسانه ها از انصراف وی برای مالکیت این تیم دسته اولی خبر دادند.

شنیده می شود این فرد با قول اسپانسرینگ باشگاه استقلال نظر سعادتمند را به خود جلب کرده و اگر اتفاقی نیفتد به زودی یک رزمی کار توسط هلدینگی که دارد به عنوان اسپانسر جدید باشگاه استقلال معرفی خواهد شد.

فرهیختگان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سعادتمند احمد سعادتمند احمد سعادتمند اسپانسر استقلال اسپانسر جدید استقلال استقلال سعادتمند باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟

آفتاب‌‌نیوز :

پس از نشستن مصطفی آجورلو روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال نوبت به علی فتح‌الله‌زاده رسید و پس از مدتی دوباره او نیز از این سمت کنار رفت و جای خود را به حجت کریمی داد تا او هم بعد از دو ماه مجدداً پایه‌های صندلی‌اش را لغزان ببیند و بعد از نهایتاً سه ماه جای خود را به علی خطیر بدهد. حالا و در آستانه یک سالگی نشستن علی خطیر روی صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر خبر از تغییر و تحول روی صندلی مدیریت این باشگاه به گوش می‌رسد.

با این همه هنوز مشخص نیست چه کسی قرار است از سوی مالکان جدید باشگاه استقلال هدایت و مدیرعاملی باشگاه را در دست بگیرد و اعضای هیئت مدیره را چه کسی و چه کسانی تشکیل بدهند. اما خبرهای اولیه رسیده در این باره حاکی از آن است که باز هم باید شاهد تغییر و تحول در صندلی مدیرعاملی باشگاه استقلال باشیم و باز هم برای چندمین بار در طول یکی دو سال اخیر باید یک مدیر تازه وارد به استقلال بیاید و کار را در دست بگیرد چرا که گفته می‌شود مالکان جدید اعتقادی به مدیران فعلی نداشته و قصد دارند از افراد قوی در هیئت‌مدیره بهره ببرند تا در ازای هزینه هنگفت حداقل فصلی ۶۰۰ میلیارد تومانی‌شان، مدیرعاملی را در رأس کار داشته باشند که خروجی قابل توجهی برای پتروشیمی خلیج فارس و البته هواداران استقلال داشته باشد.

آنچه در طول این سال‌ها به تیم استقلال لطمه زده تفکرات مختلف و مدیریت‌های متنوع اقتصادی، نظامی، پارلمانی، ورزشی و غیره در راس این باشگاه بوده که هر زمان هم یکی از آنها داشته به ثبات و شرایط تثبیت شده دست پیدا می‌کرده به دلیلی از این سمت کنار رفته است.

قطعاً ادامه چنین وضعیتی لطمه اصلی‌اش را به پیکر اصلی باشگاه یعنی تیم بزرگسالان آن می‌زند که نتایجش از سوی میلیون‌ها هوادار دنبال می‌شود. انتظار از مالکان جدید باشگاه این است که هرچه زودتر و یکبار برای همیشه لااقل برای مدت زمانی ۵ ساله تکلیف این موضوع را روشن و نهایی کنند تا اینقدر شاهد جابجایی های مدیریتی و آمد و رفت افراد مختلف در بدنه باشگاه نباشیم. قرار است ظهر امروز در دیدار نمایندگان مالکان جدید دو باشگاه با وزیر ورزش و اقتصاد درباره تصمیمات در همین باره (انتخاب یا ادامه فعالیت مدیران دو باشگاه) صحبت شود. 

یادآور می شود؛ از سال ۱۳۹۸ تا کنون (پنج سال اخیر) صندلی مدیرعاملی باشگاه محل حضور سیدرضا افتخاری، امیرحسین فتحی، اسماعیل خلیل‌زاده، علی فتح‌الله‌زاده، احمد سعادتمند، احمد مددی، مصطفی آجورلو، علی فتح‌الله‌زاده (برای دومین بار)، حجت کریمی و علی خطیر بوده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • شرایط مبهم پرسپولیس برای سفر به اراک؛ برزخ عجیب اوسمار!
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!