Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:35:40 GMT

حاج میرزای سلگی چراغ هدایت رزمندگان در تپه های قراویز بود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۰۳۵

حاج میرزای سلگی چراغ هدایت رزمندگان در تپه های قراویز بود

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: حاج میرزا محمد سلگی با انکه دو پایش را از دست داده بود اما همچنان در میدان های جنگ خوش می درخشید و در ارتفاعات قراویز چراغ هدایت رزمندگان اسلام بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فلاحی، نماینده منتخب مجلس یازدهم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ شهادت فرمانده روزهای سخت دوران دفاع مقدس، سرباز فداکار اسلام “حاج میرزا سلگی” را به همه ایرانیان و به خصوص خاندان بزرگ سلگی در شهرستان نهاوند تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حاج میرزا محمد سلگی به جرگه شهدای خاندان بزرگ سلگی در نهاوند پیوست که این جانباز بزرگ جزو دلاوران و فرماندهان دفاع مقدس بودند که در زمان جنگ فرماندهی گردان ابوالفضل را بر عهده داشتند.

حجت الاسلام فلاحی با اشاره به رشادت های شهید در عرصه های مختلف جنگ افزود: در تپه های قراویز حاج میرزا چراغ هدایت رزمندگان بود و با آنکه دو پایش را از دست داده بود همچنان در میدان های جنگی قدرتمند می درخشید.

نماینده منتخب مردم همدان در مجلس یازدهم عنوان کرد: حاج میرزا راوی کتاب آب هرگز نمی میرد بود و در حقیقت راوی ای که انسانهای بزرگی چون رهبر انقلاب او را شناختند.

فلاحی گفت: راه حاج میرزا سلگی پیامی برای همه ما دارد که جنگ تمام نشده است و راه باز است و تلاش همچنان ادامه دارد.

وی با تاکید به اینکه حاج میرزا روشنی بخش محفل شهدا بود افزود: صبر و استقامت در تمام جانبازان کشور بی نظیر است اما در راوی کتاب آب هرگز نمی میرد بی نظیر بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حاج میرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند

به گزارش همشهری آنلاین، در سایه تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوب لبنان، حزب‌الله لبنان خبر شهادت محمد خلیل عطیه (ساجد) را در راه قدس اعلام کرد.

به این ترتیب شمار شهدای در راه قدس حزب‌الله لبنان از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی به ۲۷۱ نفر افزایش یافت.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده که این رزمنده مقاومت متولد ۱۹۹۴ در شهرک قانا و ساکن شهرک الصرفند در جنوب لبنان بود.

دو روز پیش نیز مقاومت لبنان، خبر شهادت سه تن از رزمندگان خود به نام‌های مبارک علی حمیه (صادق) از شهرک طاریا و ساکن شهرک البزالیه البقاعیه، حسین علی دغمان (ملاک) از شهرک جنوبی کفرتبنیت و علی رضا حرف (ابومهدی) از شهرک المنصوری در جنوب را منتشر کرده بود.

شبکه المیادین امروز با انتشار خبر شهادت یکی دیگر از اعضای مقاومت لبنان همچنین از تداوم حملات هوایی و توپخانه‌ای شدید رژیم صهیونیستی به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک‌های بیت لیف، عیتا الشعب، یارون، المحمودیه، العیشیه و ارتفاعات جبل ابو راشد را هدف قرار داد. این در حالی است که عملیات حزب‌الله در حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه مواضع نظامیان اسرائیلی و پایگاه‌های نظامی آنها در شمال فلسطین اشغالی همچنان ادامه دارد.

کد خبر 846697 منبع: فارس برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین لبنان - حزب الله

دیگر خبرها

  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • یحیی السنوار بیرون از تونل ها با رزمندگان حماس در غزه دیدار کرد
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • جشنواره دوسالانه سرنانوازی در لرستان
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین