Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد گفت: به همت ۲۵ گروه جهادی بسیجی و هیئتی شهرستان بروجرد و با مشارکت ارتش، آتش نشانی، اداره راهداری و سایر نیرو های خود جوش و خدا جو در این شهرستان اجرا شد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

بهزاد ساطعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهارداشت:  قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در راستای کمک به نظام بهداشت و درمان شهرستان بروجرد، در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری عملیات بزرگ مردمی ضدعفونی کردن معابر شهرستان بروجرد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عملیات مذکور به همت 25 گروه جهادی بسیجی و هیئتی شهرستان بروجرد و با مشارکت ارتش، آتش نشانی، اداره راهداری و سایر نیرو های خود جوش و خدا جو در این شهرستان اجرا شد.

مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا در بروجرد عنوان کرد: در این عملیات که با رمز «لبیک یا حسین» اجرا شد بیش از 25 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده جهت پاکسازی معابر شهرستان بروجرد مورد استفاده قرار گرفته شد.

وی بیان کرد: قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا به تمام همشهریان گرامی اعلام می‌کند که تا زمان بر طرف شدن این خطر از سرتاسر ایران اسلامی، در کنار ملت شریف ایران و به ویژه مردم عزیز و شریف شهرستان بروجرد ایستاده و خدمت به آنان را وظیفه خود می‌داند.

سنگ تمام گروه‌های جهادی لرستان در مقابله با کرونا / آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای همکاری با جهادگران‌حسینیه‌ای که کارگاه‌ تولید ماسک شد / سپاه ماسک مورد نیاز لرستان را تامین می‌کند +تصاویر«نسیم مهر رضوی» در لرستان؛ حال و هوای بیمارستان کرونایی، امام رضایی شد+ تصاویر

 

انتهای پیام/642/ ت

R41450/P/S6,72/CT8

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا شهرستان بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد

وفانژاد گفت: یکی از این‌گرو‌های جهادی بسیج دانشجویی است که درقالب موضوعات مختلف و با حضور درمناطق کم برخوردار به مردم خدمات رایگان ارائه می‌دهند.

 وی اضافه کرد: این گرو‌های جهادی هرساله درچند نوبت در تابستان، پاییز و نوروز خدمات مختلفی را به مردم ارائه می‌دهند.

حجت الاسلام حرمت کیش مسئول کاروان‌های جهادی بسیج سازندگی استان هم ازفعالیت گرو‌های جهادی درحوزه فرهنگی، مرمت مساجد و مدارس استان خبرداد وگفت: حدود ۷۴۰ گروه جهادی درحوزه مختلف فرهنگی و عمرانی مشغول فعالیت هستند و تاکنون ۱۰۰ مدرسه و تعداد زیادی از مساجد به همت این گرو‌ها مرمت و بازسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • شناسایی ۵مورد تغییر کاربری غیر مجاز اراضی در بروجرد
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • ایجاد موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی شهرستان بروجرد دستور کار محیط زیست لرستان قرار گرفت