Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:18:36 GMT

تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی ۸۴ درصد کاهش داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۰۸۰

تردد وسایل نقلیه در محورهای استان مرکزی ۸۴ درصد کاهش داشت

علی زندی فر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کل تردد انجام شده در ۶۲ محور شریانی استان مرکزی که مجهز به ثبت تردد شمار آنلاین هستند در روز گذشته (سیزدهم فروردین ۹۹) بالغ بر ۸۰ هزار و ۲۲۴ وسیله نقلیه بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افزود: این میزان تردد نشان از کاهش ۸۴ درصدی میزان تردد نسبت به تردد وسایل نقلیه استان در سال گذشته در همین روز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زندی فر بیان کرد: در این میان، میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان طی روز گذشته نسبت به همین روز در سال گذشته، ۲۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: میزان تردد اتوبوس‌های مسافربری در محورهای مواصلاتی استان با کاهش ۳۹ درصدی نسبت به همین روز در فروردین ماه سال قبل مواجه بوده است.

کد خبر 4890708

منبع: مهر

کلیدواژه: تردد وسایل نقلیه ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری گرگان سیلاب سال جهش تولید بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه استان مرکزی میزان تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی

سیدنصرالدین صالحی دادستان مرکز چهارمحال و بختیاری به همراه اعضای کارگروه ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال، نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه معاونین دادسرا از پارکینگ‌های شهرکرد بازدید کرد.

صالحی گفت: با برگزاری کارگروه مربوطه و پیگیری و زحمات اعضای آن بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه از حدود ۱۰ هزار وسیله نقلیه توقیفی در سطح استان، تعیین تکلیف و ترخیص شد و شرایط کنونی توقفگاه‌های وسایل نقلیه نسبت به گذشته بهبود یافته است.

بیشتر بخوانید

دیدار چهره به چهره مردم با اعضای شورای قضایی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ساماندهی توقفگاه‌ها و خودرو‌های توقیفی ضروری است و وضعیت موجود باید بهبود یابد و در تعیین تکلیف سایر وسایل نقلیه توقیفی شتاب شود. 

صالحی به شهروندان توصیه کرد: نسبت به پیگیری و ترخیص وسایل نقلیه‌ای که فاقد دستور قضایی توقیف می‌باشند، اقدام نمایند در غیر این صورت مشمول حکم وسایل نقلیه فرسوده و رسوبی شده و طبق مقررات به فروش خواهند رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • طرح نوروزی راهداری کردستان به روایت آمار
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ترخیص بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ وسیله نقلیه توقیفی
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید
  • پرشدگی سد‌های کشور به ۶۱ درصد رسید/ لزوم مدیریت مصرف در ماه‌های پیش‌رو
  • کشف خودروهای مسروقه در دامغان
  • مطالعات طرح‌ جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه کلید خورد
  • خبرهای جدید از طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در پایتخت
  • آخرین وضعیت سدهای کشور پس از بارندگی اخیر | ۸۰ درصد ظرفیت سدهای تهران خالی است
  • پرشدگی سدهای کشور به ۶۱ درصد رسید/ مدیریت مصرف آب ضروری است