Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدن با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز، سردار «حاج‌میرزا محمد سلگی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
درود خدا بر آن شهید والا مقام و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خود را در سایه سار قرآن و اهل بیت (ع) به مجاهدت و دفاع از مکتب علوی و فاطمی سپری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانباز سرافراز، سردار «حاج میرزا محمد سلگی» بعد از سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‏های مبارزه و جهاد و آرزوی شهادت در راه خدا و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جانبازی در این راه مقدس، نام خود را در لوح زرین مجاهدان شهید فی سبیل الله جاودانه ساخت و شهادت تنها پاداشی بود که می‌توانست شایسته فداکاری‌ها و مجاهدت‌های خالصانه ایشان باشد.
اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این مجاهد عالیقدر به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مردم شهیدپرور استان همدان و خانواده محترم ایشان، از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برای این سردار عزیز خواهانم.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه انصارالحسین ع شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سردار حجازی در دوره‌ای جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه بود و ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید .
در  این مراسم  سردار کرمی همرزم شهید حجازی گفت: اگر به تاریخ پرفراز و نشیب جمهوری اسلامی نگاه کنیم پیروزی بر رژیم طاغوت ، پیروزی در جنگ تحمیلی وبه تازگی پیروزی بر استکبار با جریان مقاومت ، از وقایع ماندگار دوران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: چهره‌های شاخص مقاومت همچون شهید حجازی ، سردار همدانی و سردار زاهدی به عنوان شهدای جریان مقاومت همگی انتخاب سردار سلیمانی بودند و توانستند کار را به خوبی پیش ببرند .
سردار کرمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در جبهه مقاومت نقشی برجسته داشت گفت: پیروزی جبهه مقاومت نتیجه تلاش‌های بی‌وقفه این شهید بزرگوار است
وی همچنین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه و شهادت سردار زاهدی و همراهانش را حماقت این رژیم خواند و گفت: سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در تلافی این حمله خورد در طول بیش از ۷۰ سال اشغال فلسطین نخورده بود.

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد