Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@23:09:00 GMT

فوت ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در کرمان

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۱۴۹

فوت ۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در کرمان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: سه مورد دیگر از آزمایشات کرونا در استان کرمان مثبت شدند که از این تعداد دو مورد خانم و یک مورد آقا بوده است.

او افزود: موارد مثبت شده جدید مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان، جیرفت و رفسنجان هستند، درست است که امروز تعداد موارد مثبت کم بوده است، اما این نشان می‌دهد که ویروس همچنان در گسترش است و ما در سیر نزولی در گسترش و انتقال این ویروس داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شفیعی بیان داشت: تاکنون ۱۷۸ مورد مرخص شدند و متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک مورد فوتی داستیم که مجموعاً تعداد فوت شدگان مبتلا به کووید_۱۹از ابتدای این اپیدمی ۳۳ مورد است.

او تصریح کرد: مواردی که مثبت شده اند در این موارد اکثراً کسانی هستند که یک مورد از اعضای خانواده طی هفته‌های گذشته دارای علایم بوده و به بیمارستان مراجعه کرده و تستش مثبت شده و همه این‌ها نشان می‌دهد که ویروس در خانه و خانواده در حال گسترش است.

شفیعی گفت: کسانی هم که به خاطر کار مجبورند به بیرون از خانه بروند حتماً به نکات بهداشتی توجه داشته باشند، بهتر است به گندزدایی منازل توجه ویژه‌ای داشته باشیم، کابینت‌ها و دستگیره‌های در و .. بهتر است روزی یک الی دو بار گندزدایی شوند.

شفیعی توصیه کرد: کسی که از بیرون به داخل منزل می‌آید بهتر است کفش خود را در ابتدا در آورده، دست‌ها را با آب و صابون شسته و سپس لباس‌ها را تعویض کند و دوباره با آب و صابون دست‌ها را شسته بعد با خیال راحت در منزل باشد. سوئیچ ماشین و دسته کلید هم بهتر است از همان بدو ورود در جایی آویزان شود و به داخل منزل آورده نشود.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تا پایان سال، تعداد بازارچه‌های محله‌ای کرمان به ۱۰عدد می‌رسد
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • شناسایی ۶۱۲ مبتلا به سرخک در ۱۴۰۲/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • مضرات خوردن زیاد هندوانه