Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:36:48 GMT

تازه‌ترین لاف در غریبی آمریکایی‌ها!+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۱۷۷

تازه‌ترین لاف در غریبی آمریکایی‌ها!+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

کلیپ‌نوشت جدید مجموعه «روزخط» با محور بررسی تازه‌ترین لاف در غریبی آمریکایی‌ها طراحی و منتشر شد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مدتی است که برخی رسانه‌ها با انتشار فیک نیوزهایی درباره تحرکات نظامی آمریکا در عراق، تلاش می‌کنند موجبات نگرانی و تشویش افکار عمومی را فراهم کنند؛ اما شرایط و وضعیت میدانی حاکم بر منطقه چیز دیگری می‌گوید؛ به نحوی که طرفِ نگران و هراسان باید آمریکایی‌ها باشند نه عراقی‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا، مجموعه «روزخط»؛ وابسته به خانه طراحان انقلاب اسلامی کلیپ‌نوشت تازه خود را با محور بررسی تازه‌ترین لاف در غریبی آمریکایی‌ها طراحی و منتشر کرد.

 

 

شیخ الحکمایی: هنرمندان تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنند/ روز طبیعت را در خانه سپری می‌کنماجاره‌ای به بهای جان مستأجران!+عکسویروس کرونا را به «بازی نگیرید!»+عکس

انتهای پیام/

 

R1527/P/S4,40/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "عراق" خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی + فیلم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار عراق خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی فیلم اخبار عراق خانه طراحان انقلاب اسلامی هنرهای تجسمی فیلم آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس خبرگان: عملیات «وعده صادق» روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید

در پی انجام عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله موشکی نظامیان صهیونیست به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، مجلس خبرگان رهبری در پیامی از تحقق اقدام تلافی‌جویانه ایران حمایت و قدردانی کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«عملیات بی سابقه و غرورآفرینِ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به تجاوزات و تعدی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی در دمشق، تصمیمی شجاعانه، قابل تحسین و در خور تقدیر است.

این اقدام ارزشمند و وعده صادق در وهله نخست، استفاده از حق قانونی دفاع مشروع جمهوری اسلامی در تنبیه متجاوز بود، اما در واقع روح تازه‌ای در جبهه مقاومت و تحقق آزادی قدس شریف دمید و این درس را به رژیم نامشروع اسرائیل و حامیان آن داد که در صورت تکرار اقدامات تروریستی و خرابکارانه خود علیه شخصیت‌ها و منافع جمهوری اسلامی با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد.

مجلس خبرگان رهبری، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال برای این پیروزی ارزشمند و قدردانی از کلیه نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، یاد بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی را که افتخار و سربلندی امروز ایران عزیز با نهضت الهی خویش این عزت و سرافرازی را برای مردم این سرزمین به ارمغان آورد گرامی می‌داریم و تدبیر حکیمانه خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مد ظله العالی را ارج می‌نهیم.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان: عملیات «وعده صادق» روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • اگر آمریکایی‌ها از عراق خارج نشوند هدف قرار می گیرند
  • افشای جزئیات تازه از ضربه موشکی ایران به دو پایگاه اسرائیل
  • آگهی عجیب و غریبی که به شدت جنجالی شد
  • امام خمینی(ره): اسرائیل را قابل نمی‌دانیم + کلیپ
  • چای‌خانه‌های حضرتی در برنامه‌های مذهبی شهر راه‌اندازی شود
  • تازه ترین دلگرمی آمریکایی‌ها به اسرائیل | هراس از پاسخ ایران مقامات صهیونیست را پریشان کرده است