Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@06:37:25 GMT

پویش ملی احسان سلامت در سراسر کشور اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۲۳۵

پویش ملی احسان سلامت در سراسر کشور اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان حضرت معصومه (س)، محمد ترکمانه در دیدار اعضای ستاد اجرایی فرمان امام با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر انجام شد، طی سخنانی از تلاش ستاد اجرایی فرمان امام برای مبارزه با ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: در قالب یک طرح بزرگ ملی وضعیت افرادی مناطق محروم کشور مورد بررسی قرار گرفته و درمان افرادی که مشکوک یا مبتلا هستند به صورت مستمر دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پویش ملی احسان سلامت نیز از روز گذشته در استان قم آغاز شده است تا بتوانیم در قالب این پویش اقلام بهداشتی را در اختیار خانواده‌های نیازمند و کم بضاعت قرار دهیم.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام گفت: در پویش ملی احسان سلامت شاهد مشارکت مطلوب مردم، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت بهداشت هستیم تا اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده را در میان افراد در معرض آسیب و گروه‌های پر خطر توزیع کنیم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست ۱۰ هزار بسته بهداشتی را در میان مردم مناطق کم برخودار قم توزیع می‌کنیم و در ادامه این بسته‌های بهداشتی افزایش یافته و در دیگر استان‌های کشور نیز پویش دنبال خواهد شد.

ترکمانه ضمن ابراز امیدواری نسبت به رهایی از شر ویروس کرونا با مشارکت مردم عنوان کرد: اکنون صحنه، صحنه جنگ است و برخی از نیروهای ستاد اجرایی فرمان امام جان خود را از دست داده و برخی نیز به این بیماری مبتلا شده و در قرنطینه هستند.

وی تصریح کرد: اکنون در کنار کمک به تأمین سلامت مردم، خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده بر اثر سیل نیز مورد توجه ستاد اجرایی فرمان امام قرار گرفته است و امیدواریم که بتوانیم در این عرصه موفق بوده و مشکلات مردم را رفع کنیم.

کد خبر 4890833

منبع: مهر

کلیدواژه: احسان سلامت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری سیلاب گرگان سال جهش تولید بارش باران فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه ستاد اجرایی فرمان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عتباتی  از سازش نزدیک به ۱۳ هزار پرونده و اختلاف با برگزاری پویش فرهنگی «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» در این استان خبر داد و گفت: در این پویش که از ۵ بهمن ماه سال گذشته مصادف با سالروز ولادت امام علی (ع) آغاز شد و تا روز شهادت ایشان در تاریخ ۲۳ فروردین ماه سال جاری ادامه داشت، به حرمت این امام بزرگوار تعداد ۱۲۸۵۷ پرونده منجر به سازش شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: از دیگر برکات این پویش، سازش ۱۱ فقره پرونده قتل عمد منجر به قصاص و آزادی ۳۹۷ زندانی با گذشت شکات بود.

عتباتی این میزان سازش را در پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» را نشان ارادت مردم عزیز به اهل بیت (ع) دانست و ابراز امیدواری کرد که با برگزاری پویش‌های فرهنگی ازین دست شاهد سازش‌های بیشتر باشیم.

 

دیگر خبرها

  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضائیه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور 
  • ۱۳ هزار پرونده در آذربایجان غربی به سازش ختم شد
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • رفسنجان، طولانی ترین مسیر کاروان پیاده روی صادقیه در کشور را اجرا می کند
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • بانوی مرگ مغزی به هفت بیمار زندگی دوباره بخشید
  • ۲۷ میلیون نفر تا پایان سال زیر پوشش سلامت خانواده قرار می‌گیرند
  • طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه