Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی ارتش از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه، نسبت به اقدامات جهادی ارتش در راستای مبارزه با کرونا قدردانی کرد و این اقدام را مایه دلگرمی فرماندهان و کارکنان خود دانست. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی ایجاد مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه 2 هزار تخت‌خوابی طی 48 ساعت و همچنین دیگر اقدامات جهادی ارتش در مقابله با ویروس کرونا در استان‌های کشور، خانواده معظم شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و مسئولان کشوری و لشکری از راه‌های مختلف با صدور پیام، تماس تلفنی، ارسال پیام به اکانت‌های رسمی ارتش در شبکه‌های اجتماعی داخلی، یادداشت در صفحات منتسب به ارتش در فضای مجازی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از این اقدامات جهادی و مدیریت انقلابی فرماندهان و کارکنان ارتش در حوادث و بحران‌های مختلف به‌ویژه مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر کردند.

گزارش فرماندهان ارتش به رییس قوه قضاییه درباره مقابله با کروناقدردانی وزیر دفاع از اقدامات ارتش در مقابله با کرونا

بر پایه این گزارش، مخاطبان فعال ارتش نیز در فضای مجازی با انتشار هشتگ‌های مختلف از جمله «#ارتش_فدای_ملت، #ارتش_انقلابی، #ارتش_ولایی، #مدیریت_انقلابی_کار_جهادی، #ارتش_مردمی» و... مراتب قدردانی و تشکر خود را از فرماندهان و کارکنان ایثارگر ارتش که در راستای رفع آلام مردم و ایجاد موج دلگرمی در فضای جامعه تلاش می‌کنند، اعلام داشته‌اند.

در این راستا روابط عمومی ارتش، پیام‌های ارزشمند و ابراز لطف اقشار مختلف جامعه نسبت به ارتش را مایه دلگرمی آحاد فرماندهان، کارکنان و کادر درمانی ارتش عنوان و ضمن قدردانی از آن‌ها، اعلام کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره خود را فدایی ملت بزرگ ایران می‌داند و همچنان که در صحنه‌های مختلف ثابت کرده است، با تمام وجود پشتیبان این نظام و مردم شریف است و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه

توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • کارکنان سازمان فرهنگی سربازان مقابله با هجمه فرهنگی هستند
  • توییت محسن رضایی دباره پیام امام به فرماندهان سپاه
  • نگاهی به اقدامات جهادی سپاه پاسداران در مستند «طبیبان صحرا»
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه
  • مراسم ترحیم «پرویز داودی» با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان (عکس)
  • برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در کاشمر
  • قدردانی سپاه امام رضا (ع) از اقشار مختلف مردم در حمایت پاسخ تنبیهی به رژیم اشغالگر قدس