Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-25@00:42:23 GMT

یک قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۲۷۳

یک قابلیت جدید به واتس‌اپ اضافه می‌شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس پستی که در وبسایت WABetainfo  منتشر شده است، به نظر می‌رسد که توسعه دهندگان اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در حال کار بر روی قابلیت‌های مختلف جدیدی هستند که یکی از آنها امکان بهره‌مندی و استفاده همزمان کاربران از یک حساب کاربری در چند دستگاه مختلف است.

در حال حاضر زمانی که کاربر یک حساب کاربری را بر روی دو دستگاه مختلف فعال کند شرکت واتساپ با ارسال پیامی وی را از این موضوع آگاه می‌کند اما حالا به نظر می رسد که قابلیت و امکان جدیدی که قرار است به پلت‌فرم این پیام رسان محبوب اضافه شود که برای خیل عظیمی از کاربران کاربرد بسیاری خواهد داشت، چرا که آنها با توجه به نیاز کار و فعالیت‌های شخصی یا شغلی خود نیاز دارند که به صورت همزمان از چند دستگاه مختلف با پیام رسان واتساپ کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌با اینکه هنوز زمان دقیق انتشار و ارائه این قابلیت به صورت به روز رسانی مشخص و معلوم نشده اما برخی از کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری بر این باورند که این قابلیت هم اکنون در حال توسعه است و احتمالاً به زودی طی ماه های آینده به پلتفرم واتساپ در قالب یک نسخه آپدیت و به روز رسانی جدید اضافه خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اینترنت شبکه اجتماعی پیام رسان واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: این طرح در دانشگاه و با هدف آموزشی و تحقیقاتی راه اندازی شده است.

سعید خلجی افزود: سالن تحقیقاتی پرورش طیور گروه علوم دامی دانشگاه ملایر مجهز به قفس‌های باطری شکل به ظرفیت هزار قطعه جوجه گوشتی، ۴۵۰ قطعه مرغ تخمگذار و ۲۴۰ قطعه مرغ مادر در هر دوره پرورش است.

او تصریح کرد: قابلیت اجرای طرح‌های مختلف آزمایشی این سالن در طیور گوشتی، تخمگذار و مادر، کبک و بلدرچین است و مجهز به قفس‌های باطری سه طبقه دارای آبخوری نیپل و دانخوری تراف با قابلیت تنظیم ارتفاع، منبع آب جهت اندازه‌گیری مصرف آب و سینی‌های جمع‌آوری فضولات گالوانیزه است.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: از قابلیت‌های این سالن امکان انجام انواع آزمایش‌های مربوط به تعیین نیاز مواد مغذی مورد نیاز طیور همچون پروتئین، اسید‌های آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها و نیز انجام آزمایش‌های مربوط به اندازه‌گیری قابلیت هضم مواد خوراکی و ابقاء مواد مغذی است.
سعید خلجی افزود: سیستم نور سالن از طریق لامپ‌های LED تعبیه شده در ارتفاع مختلف بوده، به نحوی که نور بطور یکنواخت در بین طبقه‌های مختلف قفس‌ها روشنایی ایجاد کند.

او تصریح کرد: سیستم تهویه سالن شامل ۲ عدد فن ۹۰ جهت تخلیه هوا و یک عدد فن ۳۰ برای گردش هوای بین طبقات قفس است و بسته به سن جوجه‌ها توسط تایمر تعبیه شده روشن و خاموش می‌شود.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملایر گفت: از مزایای این سالن امکان انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز صنعت طیور با دقت و صحت بالا است و نتایج و داده‌های بدست آمده از آزمایش‌های صورت گرفته بر روی طیور مختلف در این سالن می‌تواند در مزارع تجاری سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید
  • همدستی این پیام رسان با اسرائیل برای کشتار مردم فلسطین + جزئیات
  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • پاول دورف: اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟