Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک روزنامه قطری از شانس بالای این کشور برای میزبانی در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بصورت متمرکز خبر داد؛ گروه‌هایی که پرسپولیس و سپاهان ایران شامل آن می‌شوند.
به گزارش آریا، در حالی که از گوشه و کنار خبر برگزاری ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز به گوش می رسد، حالا روزنامه الشرق قطر از میزبانی پرسپولیس و سپاهان در قطر خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه الشرق قطر امروز در گزارشی از شانس بالای این کشور برای میزبانی متمرکز در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
این روزنامه نوشت:
کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ماه منتظر پاسخ فدراسیون های ملی است تا بداند که کدام باشگاه ها یا کشورها می خواهند میزبان بازی های باقیمانده مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شوند. قطر گزینه پرشانسی برای میزبانی از تیم هایی است که در گروه السد و الدحیل قطر قرار دارند. (به ترتیب سپاهان و پرسپولیس از ایران همگروه السد و الدحیل هستند) قرار است بازی های مرحله گروهی در ماه آگوست برگزار شود یعنی زمانی که هوا به شدت گرم و شرجی است. این شرایط شامل باشگاه های غرب آسیا یعنی قطر، امارات، عربستان، ایران و ازبکستان می شود.
در ادامه این گزارش آمده است:
ورزشگاه جاسم بن حمد متعلق به باشگاه السد و ورزشگاه الجنوب متعلق به باشگاه الوکره شرایط میزبانی از مسابقات را دارند چرا که این دو استادیوم مجهز به سیستم خنک کننده هستند و می توان شرایط آب و هوایی مناسبی را در طول مسابقات فراهم کرد. علاوه بر این وجود تعداد کافی استادیوم در قطر از جمله استادیوم جام جهانی و اسپایر که اینها هم به سیستم خنک کننده مجهز هستند، باعث می شود تا تیم ها به صورت چرخشی تمریناتشان را انجام بدهند.
روزنامه الشرق دلیل دیگر بالا بودن شانس قطر برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را اینطور برشمرده است:
باتوجه به اینکه تیم های ایرانی و عربستانی در کشور خود با هم بازی نمی کنند، قطر میزبان بعضی از مسابقات این تیم ها در سال های اخیر بوده است. باشگاه های اماراتی هم پیش از این بدون مشکل برای برگزاری مسابقات در قطر حاضر شده اند. همه این قابلیت ها و امکانات باعث اطمینان از برگزاری مسابقات در یک فضای خوب در قطر می شود.
فدراسیون فوتبال قطر برای کاهش دستمزد لژیونرهای لیگ ستارگان وارد عمل شد. با شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر ورزش جهان، موضوع کاهش دستمزد بازیکنان در دستور کار فدراسیون های فوتبال قرار گرفته است. نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد سعود المهندی، نائب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از لژیونرهای شاغل در لیگ ستارگان درخواست همکاری با باشگاه ها در دوران تعطیلی لیگ کرد.
مهندی درباره بحران ویروس کرونا، گفت:داز لژیونرهای لیگ ستارگان درخواست داریم با باشگاه های خود در رابطه با کاهش دستمزدشان در ایام تعطیلات موافقت کنند تا بتوانیم بحران بوجود آمده را پشت سربگذاریم.
در این فصل مرتضی پورعلی گنجی(العربی)، رامین رضاییان(الشحانیه) و کریم انصاری فرد(السیلیه) به عنوان لژیونرهای ایرانی در لیگ ستارگان قطر شاغل هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قطر پرسپولیس سپاهان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا برای میزبانی لیگ ستارگان باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • طلایی پوشان فاتح شهرآورد نصف جهان
  • تقابل طلایی‌ها در طبس/ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • رقابت‌های نزدیک در جدول