Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@01:38:22 GMT

توضیح امیری درباره لایی به پیکه؛ باورم نمی شد!

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۳۰۷

توضیح امیری درباره لایی به پیکه؛ باورم نمی شد!

ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره لایی اش به پیکه در جام جهانی 2018 توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از صحنه های ماندگار جام جهانی 2018 برای فوتبالدوستان ایرانی لایی ای بود که وحید امیری به جرارد پیکه مدافع بارسلونا و تیم ملی اسپانیا زد. با گذشت نزدیک به دو سال از آن اتفاق روز گذشته صفحه رسمی فدراسیون جهانی فوتبال به مناسبت تولد وحید امیری ویدئوی آن صحنه را منتشر کرد که بازتاب بسیار زیادی در فضای مجازی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری که امروز میهمان برنامه نوروز فوتبالی شبکه ورزش سیما بود در بخشی از صحبت هایش در خصوص لایی زدن به پیکه توضیح داد. او در این خصوص گفت: «در فوتبال برخی اتفاقات وجود دارد که شما وقتی انجامش می دهید از خودتان می پرسید واقعا من بودم که این کار را کردم؟ بعضی مواقع شما گلی می زنید که حتی نمی دانید از چند متری دروازه را باز کردید. آن لحظه هم همینطور بود. »


وی ادامه داد: «در آن صحنه من توپ را سانتر کردم و اول به پیکه خورد و برگشت. او دوباره به سمت من آمد تا توپ را بگیرد و من لایی را زدم. خودم هم باوز نمی کردم که توپ را آنطور از پیکه رد کردم.ای کاش سانتری که کردم گل هم می شد تا خاطره انگیز تر می شد.»

پرسپولیس تهران وحید امیری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس

به گزارش جماران؛ شهردار تهران گفت: نصب دوربین روی لباس حریم بانان در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است.

شهردار تهران در حاشیه جلسه هیات دولت درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان توضیحاتی ارایه کرد.

ایلنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت درخصوص فعالیت شهرداری در دور دوم انتخابات، گفت: موضع شهردرای در انتخابات یک موضع پشتیبانی است، هم در دور اول ما از دستگاه های نظارتی و اجرایی انتخابات به اقتضاء توان خود حمایت و پشتیبانی کردیم و هم دور دوم انتخابات این وظیفه را داریم.

وی ادامه داد: یک نقش دیگر هم شهرداری داشت و آن این بود که ظرفیت خود را در جهت یک حضور فعال به کار گرفته بودیم و خواهیم گرفت.

شهردار تهران در پاسخ به سوالی پیرامون نصب دوربین روی لباس حریم بانان، تصریح کرد: این اقدام در جهت سامان یافتگی و ایجاد شرایط مناسب یک امر کلی است که دستگاه های مسئول بتوانند ثبت و ضبط کنند و داشته باشند.

 

دیگر خبرها

  • ورزش می‌تواند با آرام کردن مغز سلامت قلب را حفظ کند‌
  • توضیح شهردار تهران درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان + عکس
  • نیمکت داغ تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا (عکس)
  • توضیح سازمان غذا و دارو درباره زالوی طبی
  • عکس یادگاری سه ملی‌پوش اسبق بعد از 24 س
  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • توضیح «خاندوزی» درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ مالیات کم شد
  • معرفی رقبای بخش انیمیشن و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود