Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:36:27 GMT

تمامی مسابقات و اردوهای کشتی در روسیه لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۳۵۶

تمامی مسابقات و اردوهای کشتی در روسیه لغو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه تعویق رقابت های ورزشی در جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا، فدراسیون کشتی روسیه نیز در بیانیه ای اعلام کرد که تمامی رقابت های کشتی این کشور تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

این تصمیم بر اساس اعلام وزارت ورزش روسیه مبنی بر لغو تمامی مسابقات ورزشی در این کشور گرفته شده است و تاریخ جدید برگزاری مسابقات با توجه به تصمیم وزارت ورزش این کشور اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بروس اف دبیرکل فدراسیون کشتی روسیه به کشتی گیران این کشور توصیه کرده است که برای حفظ آمادگی جسمانی و همچنین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در خانه های خود تمرین کنند.

وی گفت: تمامی مسابقات کشتی آزاد و فرنگی و زنان روسیه به طور نامحدود به تعویق افتاده است و برنامه ریزی های ما طبق تقویم جدید اتحادیه جهانی کشتی و با درنظر گرفتن توصیه های وزارت ورزش روسیه خواهد بود.

بروس اف در پایان خاطرنشان کرد: یک بار دیگر تأکید می کنم اکنون وظیفه اصلی هرکس حفظ زندگی و سلامتی اش است. در خانه بمانید و از خود مراقبت کنید.

در حال حاضر در روسیه نزدیک به ۴ هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

کد خبر 4890824

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون کشتی روسیه ویروس کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ قهرمانان فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی فیفا مهدی محمدنبی احمد سعادتمند کسب سهمیه المپیک وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از ورزش قزوین

ایسنا/قزوین جذب و تمدید قرارداد بازیکنان در تیم فوتسال لیگ برتری کراپ الوند، قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور و سفر سرمربی قزوینی ژیمناستیک به قطر برای حضور در رویداد کسب سهمیه المپیک اهم اخبار امروز ایسنا از ورزش قزوین است.

«امیرحسین غلامی» کاپیتان جوان فصل قبل شهرداری ساوه با حضور در دفتر باشگاه پس از توافق با امضای قرارداد برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به تیم فوتسال کراپ الوند ملحق شد. غلامی فصل گذشته در تیم شهرداری ساوه حضور داشت ‌و سابقه بازی برای فولاد زرند ایرانیان را در کارنامه دارد.

«سجاد یوسف‌خواه» هم بازیکن فصل گذشته شهرداری ساوه با عقد قراداد امسال کراپ را در لیگ برتر همراهی می‌کند. «عرفان محمدیان»، «سهیل جامدی» و «علیرضا ابوالقاسمی‌فرد» هم قرارداد خود را برای یک فصل دیکر با باشگاه کراپ الوند تمدید کردند.

قهرمانی تنیسور قزوینی در مسابقات دسته برتر کشور

«حمیدرضا طاهرخانی» تنیسور قزوینی در پانزده رقابتی که با حریفان داشت، موفق شد در مسابقات دسته برتر کشور سکوی نخست را کسب کند. طاهرخانی با قهرمانی در این مسابقات بخت خود را برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس محک می‌زند.

به گزارش ایسنا، «محسن شیشه‌گرها» سرمربی نام آشنای استان هدایت طاهرخانی را در این مسابقات بر عهده داشت.

سرمربی قزوینی ژیمناستیک در راه قطر  

«رضا خیرخواه» سرمربی قزوینی تیم ملی ژیمناستیک هنری در آخرین رویداد کسب سهمیه المپیک راهی قطر شد. مسابقات جام جهانی ژیمناستیک هنری قطر از فردا به مدت یک هفته به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علیرضا رضایی: اخذ مالیات باعث گران شدن ورزش می‌شود
  • توسعه مسائل علمی و اقتصادی در گرو توجه ویژه به مقوله ورزش است
  • گرفتن مالیات بر ارزش افزوده ورزش را برای همه مردم گران می‌کند
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • اسفراین مهد پرمخاطب‌ترین ورزش سنتی ایران/ لزوم حمایت‌های بیشتر وزارت
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در سراوان
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • پهپاد اوکراینی در منطقه «بلگورود» روسیه منهدم شد