Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر بهداشت، از غربالگری بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف کرونا در کشور خبر داد. تاریخ انتشار: 16:12 - 14 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۴۹۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سعید نمکی، در پایان نشست مجازی با کارشناسان سازمان جهانی بهداشت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از مردم برای اینکه روز گذشته در منزل ماندند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: در نشست مجازی، کارشناسان جهانی فعالیت‌های ایران را مورد تقدیر و تحسین قرار دادند و خواستند که تجربیات خودمان را در اختیار کشور‌های دیگر قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان این مطلب که بیش از ۹۰ درصد جمعیت هدف در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا غربالگری شدند، افزود: اینکه آمار مبتلایان رو به افزایش است، به این دلیل است که ما با طرح‌هایمان توانستیم میزان بیماریابی را افزایش دهیم که این موضوع امروز مورد تأیید کارشناسان بهداشت جهانی هم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید آیا ابرهای سبز در آسمان کشور واقعیت دارد؟/ تورنادو در کشور نداریم

وزیر بهداشت ادامه داد: در همین راستا در روز‌های آینده شاهد افزایش چشمگیر آمار بهبود یافتگان خواهیم بود.

نمکی تاکید کرد: ما در مرحله مدیریت بیماری هستیم و به مرحله مهار و کنترل کرونا نرسیده‌ایم.

وی افزود: همراهی مردم باعث شد که ما بتوانیم آمار افتخارآفرینی را در بین کشور‌های شرق مدیترانه داشته باشیم و به سازمان جهانی بهداشت ارائه کنیم و مورد تأیید آن‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا وزیر بهداشت سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتیر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۳ هزار و ۹۷۰ نفر افزایش یافت.

بر اساس بیانیه وزارت بهداشت نوار غزه، شماری مجروحان حملات رژیم صهیونیستی هم به ۷۶ هزار و ۷۷۰ نفر رسیده است.

این وزارتخانه افزود که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب هفت جنایت کشتار جمعی شد که بر اثر آن ۷۱ نفر شهید و ۱۰۶ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6081971

دیگر خبرها

  • آمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر رسید
  • یک سالگی جنگ داخلی سودان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • افزایش چشمگیر اسلام‌هراسی در آلمان
  • ایران مرجع بهداشت منطقه است
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ایران برای سازمان بهداشت جهانی یک کشور مرجع است
  • مرجعیت ایران برای بهداشت کشورهای منطقه مدیترانه شرقی