Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@10:12:26 GMT

دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی مختلط در شهریار

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۴۴۷

دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی مختلط در شهریار

 

به گزارش تابناک، سرهنگ مهدی سرپناه در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری ۱۵ نفر در یک پارتی مختلط در «فردوسیه» از توابع شهرستان شهریار خبر داد و افزود: از این تعداد سه نفر مرد و ۱۲ نفر زن بودند، که ساعت ۱۸ روز گذشته دستگیر شدند.

وی در بیان جزئیات این دستگیری گفت: این افراد از تهران و کرج به فردوسیه آمده و در یکی از باغ ویلاهای «فردوسیه» اقدام به برگزاری پارتی کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران رده سنی این افراد را ۲۰ تا ۳۰ سال دانست و افزود: در این عملیات پنج دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان با دستور مقام قضائی پس از اخذ تعهد فعلاً آزاد شدند، تا به پرونده آنها رسیدگی شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت پارتی مختلط شهریار کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: چندی قبل فردی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و گفت، هنگام پیاده‌روی بودم که ناگهان مشاهده کردم چند مرد اتباع خارجی دختر جوانی را با تهدید ربودند و پس از اینکه سوار بر خودروی وانت خود شدند از صحنه جرم گریختند.

وی افزود: پس از اعلام این خبر، خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی راهی صحنه جرم در محله شادآباد تهران شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: کارآگاهان که در جریان بررسی‌ها متوجه دوربین‌های مداربسته شده بودند آنها را هدف بازبینی قرار دادند و متوجه شدند که متهمان با خودروی وانت در خیابان‌های جنوب تهران زباله جمع‌آوری می‌کنند و زن جوان نیز این کار را انجام می‌دهد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شناسایی و سپس با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آنها را دستگیر کنند که دختر جوان نیز که از اتباع خرجی بوده از چنگال آدم‌ربایان نجات پیدا کرد.

سردار گودرزی متذکر شد: یکی از متهمان در جریان بازجویی به جرم آدم‌ربایی اعتراف کرد و ماجرا را این‌طور توضیح داد، دختر جوان از گذشته با ما مشغول جمع‌آوری غیرقانونی زباله در خیابان‌های جنوب تهران بود اما چند روز قبل تلفن همراه من را سرقت کرد و پا به فرار گذاشت، به همین خاطر با ۲ تن از دوستانم نقشه‌ای طراحی کردیم تا با انجام آدم‌ربایی از او انتقام و نهایتاً موبایلم را پس بگیرم که خیلی زود توسط پلیس دستگیر شدم.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعترافات متهمان به آدم‌ربایی، کارآگاهان مأموریت یافتند با اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های دقیق‌تر تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده و کشف جرایم احتمالی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کد خبر 6083284

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مرد جوان با کلت در شرق تهران
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران
  • دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران 
  • معرفی دوره MBA دانشگاه تهران و لینک ثبت نام
  • ساکنان شهرک ثامن الائمه شهریار همچنان در انتظار صدور سند مالکیت مسکن مهر
  • شهیدی که پارتی‌بازی نکرد
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران