Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:49:53 GMT

پیرزن ۹۱ ساله بابلی کرونا را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۴۵۳

پیرزن ۹۱ ساله بابلی کرونا را شکست داد

پیرزن ۹۱ ساله بابلی بعد از هشت روز مقاومت کرونا را شکست داد.

به گزارش مشرق، این بانوی ۹۱ ساله که اهل یکی از روستاهای بخش بابلکنار می باشد به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان آیت الله روحانی بابل بستری بود که بعد از هشت روز نبرد موفق به شکست این ویروس شد.

این پیرزن در کلیپی که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل در کانال تلگرامی قرار داد به زبان مازنی ضمن تشکر و خسته نباشید به تمامی کادر درمانی، شهروندان بابلی را به امام علی(ع) قسم می دهد که از خانه های خود بیرون نیایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کرونا پای فرصت‌طلبان جهادی را به قم باز کرد +عکس کرونا چه بر سر مددجویان کهریزک آورده است؟ +عکس و فیلم کرونا هم نتوانست حریف زن ۱۰۲ ساله ایتالیایی شود فیلم/ ضجه‌های پیرزن اسپانیایی از وضعیت بیمارستان‌ها فیلم/ بانوی ۱۰۳ ساله‌ای که کرونا را شکست داد

وی افزود: کادر درمانی بیمارستان ها خیلی خسته شده اند و همه مردم باید در خانه ها بمانند تا این کادر درمانی بیشتر خسته نشوند.

وی گفت: دیگر توانی برای پرستاران و پزشکان نمانده است و مردم در خانه ها بمانند تا این زحمت کشان بیشتر اذیت نشوند.

شهرستان بابل که از ۳۰ بهمن سال گذشته با شناسایی ۲ بیمار مشکوک و رسانه ای کردن آن در یکم اسفندماه، دروازه ورودی کرونا به مازندران نامیده شد ، بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان که به صورت مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت دارد ، تاکنون بیش از  ۱۱ هزار بیمار مشکوک به ویروس کرونا را در مراکز درمانی خود پذیرش کرد که از این تعداد بیش از یکهزار و ۸۱۵  بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های شهرستان بستری شدند و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفتند.

هم اکنون آخرین آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی  به ۲۶۶ نفر کاهش یافت که در طول روز حدود ۴۰ الی ۵۰ نفر ترخیص  و کمتر از این تعداد نیز بستری می‌شوند و باید این نکته هم گفته شود که در یک هفته اخیر آمار بیماران کرونایی در بیمارستان های بابل  رو به کاهش نشان می دهد.

شهرستان ۵۳۱ هزار نفری بابل که دارای ۶ بخش و هفت شهر است و هم اکنون چهارمین هفته وضعیت قرمز کرونایی را پشت سر می گذارد.

دانشگاه علوم پزشکی بابل مستقل از دانشگاه علوم پزشکی مازندران، هفت بیمارستان آموزشی درمانی شامل بیمارستان آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان ۱۷ شهریور مرزیکلا ، بیمارستان کودکان امیرکلا ،مرکز ناباروری فاطمه الزهرا  و همچنین بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسر را زیر پوشش دارد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید پیرزن ویروس کرونا بابل آمار مبتلایان به کرونا دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی

بهرام دلفان اظهار کرد: براساس قانون مولدسازی اموال مازاد دانشگاه علوم پزشکی را احصا و برای مولدسازی معرفی کردیم.

وی از معرفی ۴۸ واحد از املاک این دانشگاه برای مولدسازی خبر داد و اضافه کرد: ارزش این واحد‌ها ۲۰۰ میلیارد تومان است و پس از فروش برای تجهیز خوابگاه، پارکینگ بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد و بخشی از بیمارستان نیایش هزینه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر ۲۴۰۰ تخت فعال بیمارستانی داریم و با احداث بیمارستان‌های نیایش خرم‌آباد، رازی کوهدشت، گهر دورود ۱۱۰۰ تخت به مجموع تخت‌های استان افزوده می‌شود.

دلفان یادآور شد: با احداث بیمارستان نیایش، بیمارستان شهدای عشایر را به مرکز تروما و جراحی اختصاص خواهیم داد.

وی اضافه کرد: تصمیم داریم توریسم درمانی را در استان تقویت کنیم این درحالیست که سالانه بین ۴۰ تا ۵۰ بیمار خارجی به استان مراجعه می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: با بهره‌برداری از بیمارستان‌های در دست احداث لرستان می‌توانیم ۱۰ درصد تخت‌ها را VIP کنیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • ارتباط ۳۵ ساله نهاد نمایندگی رهبری با دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری