Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا مهاجری درمورد حضور تیم نساجی در سریال پایتخت صحبت هایی را انجام داده است.

طرفداری- رضا مهاجری در گفت‌وگو  میزان، در ارتباط با وضعیت فعلی خود، حضور در سریال پایتخت و دوران حضورش روی نیمکت تیم فوتبال نساجی مازندران، صحبت های جالبی را انجام داده که می توانید بخوانید.

یکی از اتفاقات جالب نوروز، بازی شما در سریال پایتخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مورد صحبت می‌کنید؟

همه چیز اتفاقی رقم خورد. برای حضور در سریال پایتخت، سیروس مقدم با من صحبت کرد و چون به ورزش و خصوص فوتبال مرتبط بود، ما هم در بخش‌هایی که مربوط به نساجی بود، کمک‌شان کردیم و مقابل دوربین حضور داشتیم. فکر می‌کنم شب قبل از برگزاری یکی از بازی‌ها بود که عوامل این سریال به هتل محل اقامت ما آمدند و در مورد فیلمنامه و ماجرایی که در حاشیه بازی با پرسپولیس دیدید، صحبت کردند. من هم به خاطر مردم و به این علت که کار فرهنگی بود، پذیرفتم عوامل سریال کنار ما باشند. خدا را شکر که این برنامه به دل مردم نشست. 

با چه کسی در این مورد صحبت کردید؟ 

سیروس مقدم به همراه محسن تنابنده با من حرف زدند و فرد دیگری که نامش در خاطرم نیست، کارهای هماهنگی را انجام داد. آنها گفتند برای بازی مقابل پرسپولیس، برنامه‌ریزی کرده‌اند. یکسری آیتم‌ها را در تمرین و اردو گرفتند و باقی را در حاشیه بازی با پرسپولیس. خوشحالم در سریالی که با اقبال عمومی روبرو است، نقشی داشتیم. سریال پایتخت در این شرایط که مردم باید در خانه بمانند، بسیار تاثیرگذار بود. 

کار با بهرام افشاری چطور پیش رفت؟ آیا او دروازه‌بان خوبی می‌شود؟ 

بهرام افشاری یا همان «بهتاش» در سریال پایتخت پسر خوبی است و اگر تمریناتش را ادامه بدهد، دروازه‌بان خوبی هم می‌شود زیرا فیزیک مناسبی دارد و اگر تلاش کند، به سنگربان موفقی تبدیل خواهد شد. اتفاقا چند واکنش خوب در بازی با پرسپولیس داشت. اگر مربی دروازه‌بان‌های خوبی داشته باشد و شرایط سنی‌اش اجازه بدهد، ‌می‌تواند به راحتی فوتبال بازی کند. خودش هم گفته که به فوتبال علاقه دارد و کافی است که وقت بگذارد و تمرین کند. 

بهتاش در زمین، نصیحت‌ها و دستورات تاکتیکی شما را گوش می‌کرد؟ 

البته شخصا فردی نصیحت‌پذیر هستم اما در آن شرایط و حاشیه دیدار با پرسپولیس، به عنوان یک بازیکن برایش نصیحت‌هایی داشتم و او هم رعایت کرد. 

دل‌تان برای نساجی تنگ نشده؟

بله، مگر می‌شود دلم برای نساجی و هوادارانش تنگ نشود. اجتناب ناپذیر است. من سال‌ها در فوتبال هستم و نساجی تنها باشگاهی بود که جدایی از آن ناخواسته رقم خورد. متاسفانه شرایط فیزیکی و سلامتی من اجازه همکاری نداد. بارها با مدیران باشگاه جلسه گذاشتم و حرف زدیم ولی متاسفانه علیرغم اینکه آنها هم دوست داشتند بمانم، مجبور به جدایی شدم. تازه نساجی به شرایط مناسبی رسیده بود ولی متاسفانه این مشکلات به وجود آمد. امیدوارم این تیم خوب و ریشه‌دار با محمود فکری که به تازگی سرمربی نساجی شده، روز به روز موفق‌تر شود. من روز‌های خیلی خوبی در نساجی داشتم.

مدیر اجرایی نساجی هم در مورد شما مصاحبه‌ای کرده و گلایه‌هایی مطرح کرده بود. رابطه‌تان با ایزد سیف‌الله‌پور چطور است؟

ما با هم رفیق هستیم و نمی‌دانم چه مصاحبه‌‎ای انجام داده است. من از شما این موضوع را می‌شنوم. هر حرفی هم زده، به عنوان یک دوست عنوان کرده است. 

گویا در مصاحبه‌اش گفته یکی از ایرادات شما این است که بیش از حد مهربان هستید. خودتان این موضوع را قبول دارید؟ 

شاید یکی از مشکلات من این باشد. به هر حال این ویژگی من بوده و اگر هم بازیکن یا مربی دیگری از این سیاست من سواستفاده کرده، به فرهنگ و شخصیت خودش مربوط است. این قابلیت و ماهیت من است و البته آدم بدون ایرادی نیستم که باید آن را حل کنم. در هشت سالی که مربی‌گری می‌کنم، فرصتی برای بررسی نقاط قوت و ضعف خود نداشتم و اگر گلایه‌ای وجود داشته، نیاز به واکاوی خودم دارم تا این مسائل را برطرف کنم. خانه ماندن در دوران کرونا می‌تواند در این مسیر به من کمک کند. 

با قرنطینه خانگی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا چطور کنار آمدید؟

فعلا که در منزل هستیم و سعی می‌کنیم اگر یار نیستیم، بار هم نباشیم. در این روزها، نمی‌توانیم کمک خاصی کنیم اما با رعایت یکسری مسائل که نیاز واقعی برای قطع زنجیره ابتلا به کرونا است، تلاش می‌کنیم وضعیت بهتری بسازیم. در خانه ماندن بهترین تصمیم بود هر چند یکسری از مردم ما کاری می‌کنند که مقابل پرسنل زحمت‌کش بیمارستان‌های کشور خجالت‌زده می‌شویم. آنها با تمام وجودشان برای مبارزه با کرونا تلاش می‌کنند اما برخی از مردم کشورمان هیچ توجهی به مسائل بهداشتی ندارند و رعایت نمی‌کنند.

راه‌حل عبور از این بحران چیست؟ 

ما در بدترین شرایط ممکن هستیم تا حدی که برخی از هموطنان‌مان، جان خود را از دست داده‌اند و پرسنل مراکز درمانی هم رشادت و ایثارگری می‌کنند. باید در قبال چنین اتفاقاتی، مردم ما هم مسائل بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند تا هر چه زودتر، شرایط به روزهای عادی بازگردد. امیدوارم شر این ویروس هرچه زودتر کنده شود چون زندگی مردم مختل شده است. البته این طور هم نیست که یکسری رعایت کنند و یکسری دیگر هیچ توجهی نداشته باشند، آن وقت انتظار داشته باشیم که مشکلات حل شود. باید فرهنگ‌مان را تغییر بدهیم و در خانه بمانیم تا به وضعیت نرمال برگردیم. اگر در خانه نمانیم، ظلم به پزشکان است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سریال پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جدید کرایه‌های پایتخت به تأیید فرمانداری رسید

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سعید بشیری در تشریح روند تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران، گفت: نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی مصوب شورای اسلامی شهر تهران در هیات تطبیق فرمانداری تهران بررسی شده و نهایتا مورد تأیید قرار گرفت.

وی افزود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید.

معاون عمرانی فرمانداری تهران تأکید کرد: به این ترتیب برای سال آینده بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • نرخ جدید کرایه‌های پایتخت به تأیید فرمانداری رسید
  • قایق سواری سارا و نیکای سریال پایتخت در استکهلم سوئد (فیلم)
  • استایل جدید رحمان و رحیم سریال پایتخت (عکس)
  • جلوه‌نمایی پایتخت نساجی ایران در روستای شکوفه‌های سیب
  • ربیعی: در رختکن نصف تیم گریه می‌کرد
  • ویه‌را: مشکل بزرگ پرسپولیس را قبول دارم/ خوشحالم لیگ تعطیل شد
  • خبر بد برای دوست‌داران سریال پایتخت
  • عکس| تغییر چهره جالب رحمان و رحیم سریال پایتخت پس از ۱۰ سال
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • منتفی شدن تولید سینمایی «پایتخت»