Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@23:39:19 GMT

وقوع یک حادثه رانندگی درون شهری در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۴۷۸

وقوع یک حادثه رانندگی درون شهری در کرمانشاه

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : این حادثه حوالی ساعت ۲۳ شب گذشته (چهارشنبه - ۱۳ فروردین) و در تقاطع خیابان مدرس و میدان انقلاب (شهرداری سابق) رخ داد.

او گفت : در این حادثه ۲ دستگاه خودروی هیوندا و پراید با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه راننده ۲۴ ساله خودروی پراید به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شیری گفت: همچنین در این حادثه راننده ۲۵ ساله خودروی هیوندا و ۲ سرنشین خودروی پراید نیز مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس پلیس راهور استان گفت: علت وقوع این سانحه مرگبار توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

او با اشاره به خلوت بودن خیابان‌های شهر کرمانشاه در روز‌های اخیر، گفت: متاسفانه این موضوع بهانه‌ای برای افزایش سرعت برخی خودرو‌های دیگر و ویراژ دادن آن‌ها در معابر شهری بخصوص در ساعات پایانی شب شده است.

 شیری گفت: نتیجه بی توجهی به قوانین و مقررات و رعایت نکردن سرعت مطمئنه با خیال خلوت بودن خیابان ها، گاهی اوقات منجر به وقوع حوادث مرگباری از این قبیل می‌شویم که جوانی جان خود را از دست داده و افراد دیگری مجروح می‌شوند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده ترافیک روان تردد خودروها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، تصادف و گیرافتادن راننده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ فورا به محل اعزام شدند.

نیرو‌های آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند و راننده این خودرو با آسیب وارده از ناحیه سر و صورت، با تلاش افراد حاضر در محل حادثه از خودرو بیرون آورده شده بود. 

 

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو را انجام داده و ماموریت خود را به پایان رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • سوم فروردین؛ تلخ ترین روز تصادفات نوروزی امسال / افزایش شمار جانباختگان در معابر درون شهری
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • وقوع ۱۲ حادثه به دلیل فرونشست در اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودروی پراید در محور شیروان به بجنورد
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند