Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:07:27 GMT

۱۳ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۵۵۷

۱۳ هزار بسته اقلام بهداشتی در استان سمنان توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت‌الله عسگری بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرایی سامانه ثبت سفارش آنلاین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا ضمن بیان اینکه از نخستین روز فعالیت رسمی سامانه برخط سفارش اقلام بهداشتی در استان سمنان تاکنون ۱۳ هزار بسته ثبت سفارش شده در این سامانه برخط توزیع‌شده است.

وی بابیان اینکه در نخستین روزهای درگیری کشور با ویروس کرونا و بر اساس سازوکارهای انجام‌شده، سخت‌افزار و نرم‌افزار موردنیاز جهت ثبت سفارش برخط و توزیع به‌موقع محصولات و اقلام بهداشتی موردنیاز مردم تأمین‌شده است، افزود: مجموعه پس و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در این راستا نقش مؤثری داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع کالاهای حمایتی و معیشتی در سامانه بر خط

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به اینکه تولیدکنندگان اقلام بهداشتی فعالیت خود را برای عرضه محصولات در بستر فضای مجازی آغاز کردند، تأکید کرد: ۳۲۰ هزار ماسک، ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۳ هزار بسته دستکش صدتایی در سطح استان توزیع‌شده است.

عسگری با تأکید بر اینکه ذخیره‌سازی مناسبی از اقلام بهداشتی در سطح استان انجام‌شده است، یادآور شد: تا بازگشت بازار اقلام بهداشتی به روال عادی، این سامانه برخط در کنار مردم و در خدمت آنان خواهد بود.

وی افزود: پس‌ازآن نیز تلاش خواهد شد تا از طریق این سامانه، توزیع کالاهای حمایتی و معیشتی عموم مردم در سطح استان مدیریت شود.

توسعه بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت

معاون اقتصادی استاندار سمنان در ادامه بابیان اینکه از ابتدای شیوع بحران کرونا در کشور چهار واحد تولیدی ماسک در استان سمنان فعالیت ویژه‌ای برای تأمین نیاز مردم آغاز کردند، تصریح کرد: دو واحد تولیدی نیز پس از بحران ایجادشده است.

عسگری با اشاره به اینکه در طی این مدت دو واحد تولیدکننده دستکش نیز به‌صورت سه نوبت به تولید خود ادامه می‌دهند، افزود: دو واحد بزرگ تولیدکننده‌ی مواد ضدعفونی‌کننده استان به‌صورت ۲۴ ساعته تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال و سهم قابل‌توجهی از نیاز کشور به این مواد را تأمین می‌کنند.

وی گفت: یکی از آثار مثبت کرونا، توسعه بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در سطح کشور و استان سمنان بود و خوشبختانه موجب شد تا حلقه‌های نظام تأمین و توزیع به یکدیگر متصل شود.

کد خبر 4890843

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری سیلاب گرگان سال جهش تولید فاصله گذاری اجتماعی بارش باران شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه اقلام بهداشتی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی گفت: گاهی در عطاری ها، دارو‌های غیرمجاز و ترکیبی، بدون اینکه مورد تایید وزارت بهداشت باشد، تجویز و عرضه می‌شود که از مردم درخواست می‌شود صرفا جهت دریافت دارو‌های تجویزی و نسخه شده توسط متخصصان طب سنتی به عطاری‌ها مراجعه کنند.   وی ادامه داد: در این زمینه مقرر شد بازرسی‌هایی به صورت مشترک توسط سازمان غذا و دارو، مراجع قضایی و اتاق اصناف صورت گیرد.   هاشمی افزود: مردم باید سایت‌های غیرمجاز مبلغ دارو و مواد آرایشی و بهداشتی را به پلیس فتا معرفی نمایند چرا که بسیاری از محصولات عرضه شده توسط این سایت ها، غیرقانونی و آسیب رسان به سلامت هستند.   وی بیان داشت: ترکیبات و دارو‌های تجویزی این افراد و سایت ها، غیراستاندارد است و مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و مردم برای تهیه این موارد باید به مراجع تخصصی، پزشکان و یا سایت‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند، مراجعه نمایند.   رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه در چند ماه اخیر، مشکل خاصی در زمینه توزیع دارو در استان نداشته ایم، اظهار داشت: در زمینه توزیع شیر خشک هم با توجه به اینکه سامانه‌های ثبت شیرخشک در استان فعال شده، تنها به افراد واجد شرایط بعد از ثبت در سامانه تیتک، تحویل می‌شود و مشکل خاصی در زمینه توزیع شیر خشک نداریم.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • بسته دو ؛ مشروح فعالیت‌های وزرا در استان سمنان
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزندشيرخوار
  • اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در تویسرکان
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه بیست و نهم فروردین
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار