Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@03:40:34 GMT

کرونا در قم؛ پذیرش ۲۹ بیمار جدید، ترخیص ۲۷ بهبودیافته

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۵۷۱

کرونا در قم؛ پذیرش ۲۹ بیمار جدید، ترخیص ۲۷ بهبودیافته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر روز پنجشنبه در گفت‌وگویی، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز چهاردهم فروردین‌ماه، ۸۴ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از این تعداد، در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و بقیه پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیر اظهار داشت: در شبانه‌روز گذشته ، ۲۷ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از  بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در حال حاضر ۳۲۷ نفر از همشهریان در مراکز درمانی قم به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ویروس کرونا بستری هستند که حال ۱۰۸ نفر از آن‌ها بد گزارش شده است.

وی افزود: از ابتدای اسفندماه تاکنون نیز هفت هزار و ۳۷۷ نفر از بخش بستری اورژانش و بستری بخش بیمارستان‌های قم با بهبودی مرخص شده‌اند.

به گزارش ایرنا، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا ساعت ۱۴ روز چهاردهم فروردین‌ماه، ۵۰ هزار و ۴۶۸ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و سه هزار و ۱۶۰  نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۶ هزار و ۷۱۱ نفر نیز بهبودیافته‌اند.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند./

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی فوت قم مراکز درمانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ با مشخص‌تر شدن آثار دوران پس از همه گیری کرونا، آمار‌ها در انگلیس بیانگر افزایش شدید نرخ بیکاری در این کشور است.
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز، دهه‌ها قبل بازی‌های ویدئویی میلیون‌ها نفر از مردم را سرگرم خود کرده بود، اما حالا با پیشرفته‌تر شدن بازی‌های ویدئویی مردم می‌توانند با همین بازی‌های ویدئویی به اعماق دریا رفته و یا در مسابقات شرکت کنند. هر ساله صد‌ها بازی ویدئویی جدید به بازار عرضه می‌شود. تنها در انگلیس بیش از ۴۰ میلیون نفر از مردم هر روز بازی ویدئویی انجام می‌دهند، اما حالا مخاطبان بازی‌های ویدئویی افزایش قابل توجهی یافته و حتی آنهایی که شغل شان را از دست می‌دهند هم برای گذراندن اوقات بیکاری به این بازی‌ها روی آورده اند. میزان بیکاری در انگلیس به رکورد تازه‌ای رسیده که برخی از آن به عنوان تاثیر با تاخیر همه گیری کرونا یاد می‌کنند. مردم در زمانی که به دلیل همه گیری کرونا در قرنطینه بودند بیش از هر زمان دیگری به بازی‌های ویدئویی روی آوردند. ارزش سهام صنعت تولید بازی‌های ویدئویی تنها در یک سال بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است، اما این رشد در مدت دو سال پایدار نبود. در مدت دو سال قبل بیش از ۱۹ هزار نفر در انگلیس شغل خود را از دست دادند. تنها در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ نیز بیش از هشت هزار نفر در سراسر جهان شغل خود را از دست دادند.

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ این گروه بیشتر در معرض بیماری هستند
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد