Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا بابا زاده مسئول پشتیبانی گروه جهادی شهید عباس کردونی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بسته‌های بهداشتی و فرهنگی شامل مواد ضدعفونی کننده مانند الکل طبی ۷۰ درصد و خوراکی با کمک اعضا این گروه میان مردم مناطق محروم اهواز پخش شد.

گروه جهادی شهید عباس کردونی متعلق به پایگاه مقاومت بسیج ایثار حوزه ۴شهری امام سجاد علیه السلام، مسجدالرسول (ص) در کلانشهر اهواز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عملیات ضدعفونی کردن معابر و منازل و توزیع تعداد قابل توجهی بسته بهداشتی و فرهنگی در سطح منطقه استحفاظی و نقاط محروم شهراهواز توسط گروه جهادی شهیدعباس کردونی، افزود: عملیات گندزدایی کردن منازل به صورت خانه به خانه و در صورت تمایل داخل منازل نیز این عملیات صورت گرفت.

بابا زاده بیان داشت: ضدعفونی دستگاه‌های خودپرداز، ضدعفونی کردن خیابان‌های پر رفت و آمد، ضدعفونی کردن نیمکت‌ها و مبلمان شهری، ضدعفونی مغازه‌ها نیز از دیگر اقدامات در حوزه گندزدایی با کمک اعضا گروه جهادی شهید عباس کردونی بوده اند.

مسئول پشتیبانی گروه جهادی شهید عباس کردونی در خصوص مناطق توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی در شهر اهواز بیان کرد: بسته‌های بهداشتی فرهنگی در سطح منطقه و در میان افراد بی بضاعت و آسیب پذیر پخش شد. ضمن آنکه پخش مولودی به دلیل مقارن بودن با ایام اعیاد شعبانیه نیز انجام شد.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بسته های مواد غذایی ضدعفونی و گندزدایی گروه جهادی شهید عباس کردونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) گفت: در قرارگاه جهادی نوروز ۱۴۰۳و ماه مبارک رمضان در استان خراسان ۱۵۷۲ گروه جهادی خدمات ارائه کردند.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی  با بیان این که مهمترین علت پیشرفت جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا کنون فعالیت جهادگران بوده است، افزود: خدمات در ۲ دهه نخست انقلاب اسلامی توسط جهادگران جهاد سازندگی و پس از آن نیز با حضور جوانان در گروه‌های جهادی بسیج سازندگی در اقصی نقاط کشور و به ویژه مناطق محروم به مردم ارائه شده است.

وی گفت: امسال نیز که به فرموده رهبر انقلاب اسلامی سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته شده است جهادگران با خدمت بی منت و با مشارکت خود مردم، مسیر خود را در خدمت‌رسانی ادامه می‌دهند ما باید قدردان تلاش‌های مخلصانه بسیجیان مخلص و گروه‌های جهادی باشیم همچنان که شاهد مجاهدت آنان در سنگر جهاد و خدمت هستیم.

روحانی افزود: این گروه‌ها در قالب ۷۸۶۰ جهادگر، خدمت‌رسانی به مردم را در دستور کار خود قرار داد ند که این خدمات در عرصه‌های عمرانی، خدمت مومنانه، جمع آوری کمک‌های مردمی پس از جاری‌شدن سیل در سیستان و بلوچستان، خدمات رسانه‌ای و اقتصاد مقاومتی و همچنین جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه بوده است. 

وی گفت: اجرای ۲۰۲ پروژه عمرانی، تهیه ۲۵ هزار سبد معیشتی، برای نیازمندان، ارائه بیش از ۶۶۴ هزار پرس غذای گرم برای بیش از ۱۶۰ هزار نفر از خدمات گیرندگان و توزیع ۳ هزار دست پوشاک در روز عید سعید فطر برای نیازمندان از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده است.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • آلودگی هوا در ۲ شهر خوزستان
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • آغاز طرح جهادی عملیات عمرانی و خدماتی شهرداری
  • توزیع گوشت گرم به شکرانه پیروزی علیه اسرائیل در بین نیازمندان قم
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی