Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- امشب ۱۵ فروردین «گروه گیل و آمارد (ناصروحدتی)» ساعت ۲۱ بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت. تاریخ انتشار: 16:30 - 14 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۴۸۹

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری شهرداری تهران و به همت مؤسسه فرهنگی هنری جام سبز برج میلاد به مدت ۲ هفته میزبان هنرمندان برای اجرا‌های صحنه‌ای خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر این گزارش امشب ۱۵ فروردین «گروه گیل و آمارد (ناصروحدتی)» ساعت ۲۱ بدون حضور تماشاگر و پخش به صورت آنلاین از طریق سایت www.TVA.IR به روی صحنه خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از وزارت ارشاد اسلامی  اینجا کلیک کنید

گفتنی است باتوجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، این اجرا‌ها به منظور نشاط بخشی و رعایت حال شهروندان طراحی و اجرا گردیده و به صورت کاملا رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در شب های آینده خوانندگانی چون رضا یزدانی ۱۲ فروردین، گروه رستاک ۱۳ فروردین، حمید عسگری ۱۴ فروردین، گروه گیل و آمارد «ناصروحدتی» ۱۵ فروردین، مهدی یغمایی ۱۶ فروردین، گروه ژوانا (سعدالله نصیری) ۱۷ فروردین، حمید حامی ۱۸ فروردین، لیان بوشهر ۱۹ فروردین، سینا سرلک ۲۰ فروردین، اشوان «اشکان خدابنده لو» روی صحنه خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا کنسرت آنلاین موسیقی آنلاین گروه گیل و آمارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، نمایش «خرده جنایت‌های زن و شوهری» نوشته اریک امانوئل اشمیت، با ترجمه محمود بهفروزی و به کارگردانی پریسا مقدم تا ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ هر شب ساعت ۲۰ اجرا می‌شود.
بهنام ‌فرزام، امیدعلی ‌رحمانی، پریسا ‌مقدم بازیگرانی هستند که در این نمایش ایفای نقش کرده‌اند.

همچنین کنسرت-نمایش «مرگ با طعم نسکافه» به نویسندگی و کارگردانی بابک صحرایی از ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود که پیش فروش روزهای نخست آن با استقبال مخاطبان روبرو شد.
بهنام شرفی، نیکی مظفری، گل ناز عباسی، بهراد محمدی، روشنک رضایی مهر و بابک صحرایی بازیگرانی هستند که در این اثر به ایفای نقش پرداخته‌اند.
همچنین محمدرضا عیوضی و مسعود امامی به عنوان خواننده – بازیگر در این اجرا حضور دارند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این نمایش‌ها می‌توانند به سایت تیوال به نشانی https://www.tiwall.com/p/marg.neskafeh مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • «نوای آفتاب» یک کنسرت بی‌کلام برگزار خواهد کرد
  • ساعت ۱۲ امشب آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت