Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 164 هزار ماسک N۹۵ و سه‌لایه به صورت رایگان در مراکز بهداشتی و درمانی استان فارس توزیع شده است.

 حمیدرضا ایزدی با اشاره به لزوم همکاری همه جانبه در شرایط شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری اجتماعی ما را ملزم می‌کند در شراطی کنونی به تامین اقلام بهداشتی مورد نیاز کادر پزشکی و درمانی درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های استان فارس اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا تاکنون ۱۶۴ هزار ماسک N۹۵  و سه‌لایه به  صورت رایگان در مراکز بهداشت و درمان سطح استان توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه طبق پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت صمت، ماسک‌ها صرفا به منظور حفاظت از کادر درمانی مقابله با ویروس کرونا اختصاص یافته، اضافه کرد: این تعداد ماسک  از طریق شرکت‌های منتخب پخش در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

ایزدی خاطرنشان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، مسؤولیت تولید محصولات و ملزومات بهداشتی مرتبط با این بیماری با وزارت صمت بوده است که براین اساس سازمان صمت استان فارس در حال تلاش مستمر در راستای افزایش میزان تولید اقلام بهداشتی مورد نیاز مراکز درمانی و مردم در بخشهای مختلف تولید الکل طبی، محلول و ژل ضد عفونی کننده دست، ماسک بهداشتی ، دستکش‌های بهداشتی و پد الکلی است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: درمان بهداشت مراکز بهداشتی استان فارس استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس

سید ابوالفضل هاشمی اصل ضمن گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین»، این ایام را فرصتی مناسب در راستای معرفی دستاورد‌های حوزه سلامت دانست.

او با اعلام آمادگی افتتاح ۳۶ پروژه بهداشتی، درمانی، به متراژ ۱۱ هزار و ۱۳۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان در هفته سلامت امسال گفت: رفع چالش‌های پروژه‌های عمرانی سلامت‌محور، از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دانشگاه است که با هدف توسعه زمینه‌های دسترسی عمومی به خدمات این حوزه به صورت ویژه در حال پیگیری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به نقش تاثیرگذار توسعه، ارتقا و نوسازی زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان در ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی درمانی به مراجعان گفت: امید است با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در هفته سلامت، بتوانیم گام‌های موثری در پیشبرد اهداف حوزه سلامت فارس برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت