Web Analytics Made Easy - Statcounter

قادر آشنا، مدیرکل هنرهای نمایشی در پی درگذشت قدرت اله صالحی هنرمند پیشکسوت تئاتر ایران، پیامی را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی طی پیامی درگذشت قدرت‌الله صالحی بازیگر و کارگردان پیشکسوت را تسلیت گفت.

 در متن پیام آشنا آمده است: «همزمان با سیزدهمین روز از سال نو، تئاتر گرگان و به تبع آن تئاتر ایران سوگوار مردی بزرگ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرور فعالیت تئاتری مرحوم :قدرت‌الله صالحی» در «گروه سینما و تئاتر آیین» از منش، اخلاق و ادب مردی حکایت می‌کند که به این خصایص جاودانه می‌ماند.

درگذشت این هنرمند پیشکسوت پس از تحمل مدت‌ها بیماری در سالروز شهادت برادرش را به فال استقبال برادر از برادر در خانه نو گرفته و فقدان ایشان را به خانواده، دوستان، نزدیکان، آشنایان، همکاران و اهالی تئاتر ایران تسلیت می‌گویم.»

قدرت‌الله صالحی هنرمند پیشکسوت، بازیگر و کارگردان عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما روز گذشته ۱۳ فروردین ۹۹ پس از مدت ها تحمل بیماری، درگذشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: درگذشت قادر اشنا تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس امام خمینی درگذشت

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

منبع: جماران

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • عروس امام خمینی درگذشت
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • نصرت‌الله میرزایی درگذشت
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • درگذشت استاد کاظم نجفی هنرمند پیشکسوت صنایع‌دستی
  • درگذشت پیشکسوت صنعت چلنگری