Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور استاندار گلستان رونمایی شد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، هادی حق‌شناس استاندار گلستان ظهر امروز در آیین رونمایی از سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و دیگر مدیران برگزار شد، اظهار داشت: سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا از امروز در استان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارائه این خدمت سبب می‌شود مردم برای تهیه ماسک, دستکش و مواد ضدعفونی کننده بدون خروج از خانه و مراجعه به داروخانه‌ها, محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

استاندار گلستان گفت: در روزهای پس از کرونا مدل‌های جدیدی از فعالیت‌های اقتصادی در بستر اینترنت ایجاد خواهد شد و شکل تازه از تجارت و تامین نیازمندی‌ها رقم خواهد خورد.

قدردانی ارتش از ابراز لطف اقشار مختلف جامعه در مقابله با کرونادزفول| اربعینی‌ها در کنار مردم برای شکست کرونا/ پخت غذا توسط موکب‌های اربعین + تصاویرآمار مبتلایان ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک اعلام شد

حق‌شناس اظهار کرد: سامانه عرضه الکترونیک ملزومات بهداشتی مقابله با شیوع ویروس کرونا به آدرس www.salamatiyar.ir براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا استان و زیرنظر معاون هماهنگی امور اقتصادی و با استفاده از ظرفیت شرکت گلستانی شفابخش هیرکان که توزیع ملی دارد، راه‌اندازی شد و در حال حاضر توزیع ماسک, دستکش و محلول ضدعفونی را با همکاری اداره پست انجام می‌دهد.

وی افزود: رعایت عمومی و حرکت جمعی مردم استان برای در خانه ماندن بسیار ارزشمند است و این همکاری سبب شد میزان بستری بیماران در بیمارستان‌ها طی روزهای اخیر به یک سوم برسد و در تعداد فوتی‌های کرونایی هم کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم.

انتهای پیام/581/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، چند روزی ازبروز  اختلال در سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت به دلیل آنچه این سازمان بیمه گر ارتقای زیر ساخت های سامانه عنوان می کند می گذرد.

  تداوم اختلالات سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت،علاوه بر بیماران  پزشکان را نیز با مشکلاتی مواجه کرده است.

 بنابر اعلام مسئولان ، به دلیل رشد ورودی سامانه نسخه الکترونیک بیمه سلامت در کنار لزوم ارائه خدمات جدید بیمه ای، تقویت زیرساخت و نحوه ارائه خدمت این سامانه را ضروری کرده است .

 از این رو در روزهای اخیر و پس از بررسی های متعدد صورت گرفته توسط تیم های فنی، تصمیم به جابجایی بستر سامانه و ارتقاء و بروز رسانی سیستم نسخه نویسی الکترونیکی گرفته شد.

 این امر موجب بروز اختلال در روند صدور نسخه الکترونیک بیمه سلامت شده است.

  از   اهداف این ارتقاء بهبود امنیت اطلاعات سلامت مندرج در پایگاه های داده، بهبود فرآیند پشتیبانی از نسخه نویسی الکترونیکی (نظیر سرعت بالاتر، کاهش اشکالات فرآیندی و توسعه زیرساختی)  است و انتظار می رود با اجرایی شدن این تغییرات، سرعت پاسخگویی در انجام فرآیندها افزایش بیابد.

 

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • رفع اختلال سامانه نسخه نویسی الکترونیک
  • بررسی اختلال در سامانه الکترونیک بیمه سلامت
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • گشتی در چهارشنبه بازار گرگان
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • (ویدیو) رفع اختلال در سامانه نسخه الکترونیک تا پایان هفته
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • هیچ سامانه پدافندی در جهان قدرت مقابله با موشک فتاح را ندارد