Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تعداد متوفیان ناشی از تصادفات جاده‌ای در استان ۷۱ درصد کاهش پیدا کرده است گفت: در روز ۱۳ فروردین ۹۷۵ خودرو که از مصوبات ستاد کرونا تخطی کردند، اعمال قانون شد. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

َسردار عبدالرضا ناظری در حاشیه بازدید از پست بازرسی ورودی استان کرمان از سمت یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در انار با تشکر از همراهی مردم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال کرونا‌ویروس اظهار داشت: ورودی استان کرمان از سمت شهرستان انار از مبادی ورودی مهم و پرترافیک‌ترین مبادی ورودی به استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این ورودی که گلوگاه ورودی به استان است از قبل از سال تحویل تحت کنترل شدید قرار گرفت گفت: تمام اقدامات پلیس و اعمال محدودیت‌ها در راستای حفظ سلامت مردم و ایجاد امنیت عمومی جامعه انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه بدون شک بیشترین تردد از سمت انار به استان کرمان است که از عوامل پستهای بازرسی در استان به جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان تشکر می‌کنم افزود: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کرمان در حال اجرا بوده و کنترل‌ها تشدید شده است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کاهش چشمگیر تصادفات در جاده‌های استان را شاهد بودیم تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس که از 25 اسفند‌ماه 98 در استان آغاز شده است تاکنون حدود 71 درصد متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی جاده‌ای و در حوزه مصدومین 34 درصد کاهش داشته است.

ناظری با اشاره به اینکه در تصادفات درون شهری نیز 14 درصد کاهش تصادفات را داشته‌ایم که نشان از همکاری بسیار خوب مردم و پلیس بوده است گفت: با آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کنترل 15 معبر اصلی ورودی استان به 70 نقطه افزایش پیدا کرد.

ممنوعیت ورود به تفرجگاه‌ها و مناطق گردشگری کرمان تا 15 فروردین تمدید شدممنوعیت تردد در ورودی و خروجی شهر کرمان به روایت تصویرفرمانده پلیس‌راه کرمان: برخورد قاطع پلیس با متخلفان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی

وی با بیان اینکه پلیس در 70 ایست بازرسی در سطح ورودی و خروجی‌های شهرها مستقر هست و این کنترل‌ها با همکاری بسیج و دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود افزود: مردم در روز سیزدهم فروردین با خانه ماندن خودشان همکاری ویژه داشتند که جای تقدیر دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه تا امروز صبح 975 خودرو که از مصوبات ستاد کرونا تخطی کردند اعمال قانون شد خاطرنشان کرد: 26 دستگاه خودرو نیز که به هشدارهای پلیس توجه نکردند توقیف شده است و شامل مصوبه یک ماه توقیف این خودروها در ستاد کرونا می‌شوند.

وی با بیان اینکه عموم مردم با ما همکاری داشتند تاکید کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در استان تا 20 فروردین‌ماه جاری ادامه دارد و پلیس برای حفظ جان مردم و ارتقای امنیت جامعه همیشه آماده است.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا عملیات پلیس استان کرمان ویروس کرونا فرمانده انتظامی استان کرمان طرح فاصله گذاری درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز

عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روز‌های ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • مصدومیت سالانه نیم میلیون نفر در تصادفات/کاهش ۱۴ درصدی تلفات
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • سرگرد اکبر دهقانی فرمانده پاسگاه سی ریز شد
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد