Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس می گوید مجلس در اسفند و فروردین تعطیل نبود و تنها شکل فعالیت آن تغییر کرده و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به وظایف خود عمل کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از خانه ملت، هادی قوامی نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس  درباره برخی انتقادات به قوه مقننه مبنی بر اینکه مجلس همزمان با شیوع کرونا تعطیل است، گفت: پس از رد کلیات لایحه بودجه سال 99 در اسفند ماه، جلسات متعدد کمیسیون تلفیق برای رفع ایرادات مدنظر نمایندگان در محل کمیسیون و صحن علنی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون ویژه حمایت از تولید در نوروز هر 3 روز یکبار جلسه داشت

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اسفند و فرودین ماه 3 جلسه صحن علنی مجلس به صورت مجاری برگزار شد، افزود: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در روزهای گذشته جلسات بسیاری برای بررسی تبعات اقتصادی کرونا و راهکارهای تحقق شعار سال برگزار کرد.

وی افزود: حتی 13 فروردین ماه علیرغم تعطیلی رسمی کمیسیون مذکور به صورت حضوری و مجازی جلسه داشت، در واقع کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در ایام نوروز هر 3 روز یک بار جلسه داشت.

مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته فعال بوده است

قوامی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در روزهای گذشته فعال بوده است، اظهار کرد: گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی درباره آثار اقتصادی تولید و برنامه های مورد نیاز برای جهش تولید در حال تکمیل بوده تا گزارش آن در نشست علنی هفته آینده ارائه شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به جلسات متعدد نمایندگان با مرکز پژوهش ها، ضافه کرد: مجلس در هفته های اخیر تعطیل نبود و تنها شکل فعالیت آن تغییر کرده در واقع با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به وظایف خود عمل کرده است.

نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: بهتر است منتقدانی که معتقدند مجلس در شیوع کرونا تعطیل بوده، اخبار را به دقت پیگیری کرده و سپس اظهار نظر کنند، برخی افراد علیرغم بی اطلاع بودن نقد می کنند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: کمیسیون تلفیق هادی قوامی کمیسیون برنامه بودجه مجلس کمیسیون ویژه حمایت از تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • حمایت قاطع از بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • حمایت قاطع آقاتهرانی از بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها /جزئیات جلسه کمیسیون فرهنگی با سردار رادان
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند