Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:49:24 GMT

جانشین زلاتان در میلان از ناپولی می آید

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۷۶۴

جانشین زلاتان در میلان از ناپولی می آید

پس از اینکه زلاتان به سران میلان اعلام کرد تمایلی به فعال شدن بند تمدید قراردادش ندارد آنها به دنبال جذب بهترین جانشین برای ستاره سوئدی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ در انتقالات ژانویه بود که به میلان بازگشت. او در 10 دیداری که برای روسونری به میدان رفته، موفق به زدن 4 گل شده و قراردادش نیز تا پایان فصل است با بند تمدید یک ساله اما روز گذشته گاتزتا دلو اسپورت ادعا کرد که زلاتان تمایلی برای ماندن در میلان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند ستاره سوئدی در واکنش به این ادعا گفت که هنوز تصمیمی برای آینده اش نگرفته ولی به نظر نمی رسد که بند تمدید او فعال شود.

 

 

 

 

میلان با علم به این موضوع، در حال بررسی گزینه های مطلوب برای جانشینی زلاتان است. در میلان، بازیکنان جوان خوش آتیه ای چون دوناروما، رومانیولی، تئو هرناندز، لیائو و بن ناصر حضور دارند و هدف باشگاه هم جذب یک مهاجم جوان است.

گاتزتا امروز خبر داد که میلانی ها روی آرکادیوژ میلیک ستاره لهستانی ناپولی نظر مثبت دارند. میلیک فصل جاری در 22 بازی موفق به زدن 12 گل شده و با سابقه چند فصل حضور در سری آ، مشکلی برای وفق پیدا کردن با شرایط لیگ ایتالیا نخواهد داشت.

مشکل بزرگ اما تعداد بالای مصدومیت های میلیک است که باعث تردیدهایی شده است. ضمن اینکه اتلتیکو مادرید هم رقیب میلان در راه جذب میلیک محسوب می شود.

قرارداد میلیک با ناپولی تا 2021 اعتبار دارد و این باشگاه حاضر است با 40 میلیون یورو او را به فروش برساند.

 

آث میلان ناپولی زلاتان ابراهیموویچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آث میلان ناپولی زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر

ناپولی حتی سایه ای از تیم فصل گذشته نیست.

دیدار ناپولی و فروزینونه در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. عملکرد ناپولی در بازی های فصل جاری سری آ به خصوص در دیدارهای خانگی کاملا دور از انتظار بوده است.

به نقل از اوپتا؛ ناپولی تا پایان هفته سی و دوم فقط ۴۹ امتیاز کسب کرده است. این بدترین عملکرد ناپلی ها در سری آ از فصل ۲۰۱۱/۱۲ محسوب می شود. ناپولی در‌ فصل مذکور تا پایان هفته سی و دوم موفق به کسب ۴۸ امتیاز شده بود. پارتنوپی در ۱۶ بازی خانگی خود در فصل جاری، آمار غیرقابل قبول ۶ برد، ۵ تساوی و ۵ شکست را ثبت کرده است. (۲۳ امتیاز)

گفتنی است ناپولی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته، ۳۰ امتیاز کمتر کسب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • امشب در لیگ قهرمانان یک فینالیست اسپانیایی داریم!
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • ساسولو 3-3 میلان: VAR ستاره دیدار پرهیجان
  • خلاصه بازی ناپولی 2-2 فروزینونه (سری آ - 2023/24)
  • بازگشت احساسی لوچانو اسپالتی به استادیوم خانگی ناپولی + عکس
  • سرنوشت پیولی و میلان در دستان زلاتان
  • وظیفه جدید زلاتان در میلان
  • زلاتان مسئول خرید‌های تابستانی میلان شد