Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تداوم همراهی مردم به سیر نزولی ویروس کرونا در استان کمک می‌کند و در غیر این صورت شرایط پیچیده و سخت است. ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا از همراهی، همکاری و تعامل مطلوب و مثبت مردم در شهرها و مناطق مختلف برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی بویژه درایت و مدیریت قابل تحسین آنان در روز طبیعت قدردانی کرد و اظهار داشت: تداوم این همراهی ها به سیر نزولی و شکست بیماری منحوس کرونا در استان می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: بر اساس بازدیدهای میدانی از برخی تفرجگاه‌ها، پارک‌ها و مناطق گردشگری و همچنین گزارش‌های رسیده در روزهای 12 و 13 فروردین امسال مردم با فرهنگ این خطه بالاترین میزان همراهی و همکاری را در زمینه عمل به توصیه‌ها و تاکیدات مسئولان امر در زمینه رعایت  فاصله گذاری اجتماعی داشته‌اند.

کلانتری با بیان اینکه بر اساس ستاد ملی مدیریت کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تا روز بیستم فروردین تداوم دارد، تصریح کرد: برای اجرای این طرح که بدون شک تامین سلامت مردم و قطع زنجیره بیماری از مهمترین نتایج مثبت آن بوده، نیازمند همراهی، همکاری و مشارکت فعال آحاد مختلف مردم هستیم.

وی با بیان اینکه از همه توان استان و ظرفیت‌های ملی و قانونی برای تامین سلامت مردم و شهروندان و همچنین جلوگیری و کنترل این بیماری به عنوان اولویت نخست متولیان و دست اندرکاران امر استفاده می‌کنیم، ادامه داد: هم اکنون در زمینه مایحتاج ضروری مردم هیچ کمبودی نداریم و تمام نیازها و کالاهای اساسی مردم تامین و ذخیره سازی شده است.

آمار مبتلایان ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک اعلام شدهشدار مقام بانک مرکزی آمریکا درباره طولانی شدن ضربه اقتصادی کرونا/نرخ بیکاری به 10 درصد می‌رسدیادداشت محسن رضایی| جهان پس از کرونا چگونه خواهد بود؟

استاندار کهگیلویه وبویراحمد پویش «در خانه بمانید » را همچنان بهترین راه مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در کنار طرح‌های سامانه سلامت، تست و نمونه گیری، سامانه 4030، غربالگری ورودی‌ها کارساز بوده و اجرای کامل آنها در کنترل و مهار ویروس کرونا بسیار موثر هستند.

کلانتری از آحاد مردم استان خواست بیش از پیش همکاری و همراهی خود با مجموعه دست اندرکاران استان که شبانه روز و بی وقفه تلاش می‌کنند تا از گسترش بیماری کرونا جلوگیری کنند تقویت کنند و به توصیه‌ها و تاکیدات مجموعه بهداشت و درمان، پلیس راهور و مسئولان استانی توجه کنند.

وی با بیان اینکه این استان بر اساس گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی همچنان با انجام بیش از 95 درصد طرح غربالگری بیماری کرونا رتبه نخست کشور را دارد، گفت: این مهم نیز مرهون همراهی، مشارکت و همکاری مطلوب مردم بوده است.

کلانتری تحقق و اجرای سیاست‌های ستاد ملی و استانی مدیریت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی با تعامل میان مردم و مسئولان را ستود و ادامه داد: هرچند تاکنون 95 درصد مردم استان غربالگری شدند ولی باید تلاش کرد در اسرع وقت چند درصد باقی مانده که احتمالا در روستاها و جاهای دیگر بوده، شناسایی و غربالگری شوند.

انتهای پیام/542/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند نزولی قیمت طلا

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۷۸۴ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی دیروز، ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، ۲۵ میلیون تومان و ربع سکه با افت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون تومان به فروش رفت.

قیمت سکه گرمی ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان دادوستد شد که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران سه میلیون و ۵۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد که نسبت به قیمت پایانی دیروز ۱۱۳ هزار تومان کاهش را تجربه کرد.

بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی امروز هم مانند روز گذشته افت ۴۵ دلاری به ۲ هزار و ۳۰۲ دلار رسید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • همراهی نفت و طلا در روند نزولی