Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حاج زاده روز پنجشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: افرادی که نیاز به ویزیت پزشک متخصص دارند در گام نخست باید به سامانه www.matab.sbjp.ir مراجعه و  اطلاعات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بیمارانی می‌توانند از این طرح استفاده کنند که توانایی پرداخت هزینه ویزیت را نداشته و نیاز مبرم به ویزیت توسط پزشک داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: همچنین این بیماران از نظر سنی یا جسمی نباید امکان مراجعه به پزشک را داشته باشند و در شرایط کنونی جامعه و پیشگیری از شیوع کرونا جز گروه‌های حساس و آسیب پذیر باشد.

وی اظهار داشت: در دومین گام اطلاعات ثبت شده بیماران، مورد بررسی کارشناسان قرار خواهد گرفت و در صورت امکان اطلاع رسانی لازم جهت تعیین وقت ویزیت آنها انجام می‌شود.

حاج زاده افزود: پس از اطلاع رسانی لازم به پزشک و بیمار و تعیین وقت ویزیت آنلاین، بیمار و پزشک به کلینیک مجازی بسیج جامعه پزشکی در اپلیکیشن "دکتر مایکو" در زمان تعیین شده مراجعه کرده و ویزیت انجام می‌شود.

‌ وی با بیان اینکه اپلیکیشن "دکتر مایکو" یک برنامه کلی جهت ارائه خدمت پزشکی از ‌جمله ویزیت آنلاین است و صرفا یکی از فرایندها را تشکیل می‌دهد افزود: بیشتر  ویزیت‌ها در این سامانه به صورت رایگان انجام می‌شود مگر آن‌که از طریق پیامک اطلاع رسانی لازم صورت گیرد.

او گفت: در صورتی که قبل، حین و یا بعد از ارتباط با پزشک مشخص شود بیمار، شرایط اولیه را نقض کرده و یا غیر از مشکلات اعلام شده را از پزشک درخواست کرده است اکانت کاربر مسدود شده و مورد پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها سازمان بسیج پزشکی ویروس کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج پزشکی ویروس کرونا سازمان بسیج پزشکی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در آب و فاضلاب خراسان رضوی
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • برپایی نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی
  • نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد
  • خدمت حدود ۸ هزار جهادگر در ماه رمضان به مردم خراسان رضوی
  • ۷۸۶۰ جهادگر به مردم خراسان رضوی خدمت کردند