Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@17:10:03 GMT

کسی از دروغ‌پراکنی آمریکا فریب نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۸۵۲

کسی از دروغ‌پراکنی آمریکا فریب نمی‌خورد

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد در واکنش به ادعای اخیر وزیر خارجه آمریکا علیه دیپلمات‌های ایرانی گفت: کسی از دروغ‌پراکنی مقامات آمریکا علیه ایران فریب نمی‌خورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «مجید تخت روانچی» در واکنش به ادعای اخیر وزیر خارجه آمریکا علیه دیپلمات‌های ایرانی گفت: کسی از دروغ‌پراکنی مقامات آمریکا علیه ایران فریب نمی‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتهام‌زنی مقامات ایالات متحده علیه ایران حد و مرزی ندارد.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل متحد ادامه داد: در حالیکه جهان بر همکاری برای مقابله با کووید-۱۹ متمرکز است و از آمریکا می‌خواهد تروریسم اقتصادی خود را بردارد، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا بدون توجه به آن ودر عوض، دروغ‌پراکنی می‌کند: این‌بار علیه دیپلمات‌های ایرانی. کسی فریب نمی‌خورد.

وزیر خارجه ترامپ که علاوه بر جنگ‌طلبی به وزیر نفرت هم شهرت یافته است در تازه‌ترین یادداشت توئیتری خود، دیپلمات‌های ایرانی را به دخالت در یک ترور در ترکیه متهم کرده است.

پمپئو، دیپلمات‌های ایرانی را عوامل ترور معرفی کرده است که از نظر او در ترورها و توطئه بمب‌گذاری‌ها در اروپا در طول سالیان گذشته دخیل بوده‌اند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجید تخت روانچی تخت روانچی آمریکا دیپلمات های ایرانی فریب نمی خورد دروغ پراکنی آمریکا علیه وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ماه ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی در خصوص فعالیت‌های سایبری را قویا رد و محکوم کرد.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا دو شرکت و چهار فرد ایرانی را به ادعای فعالیت‌های سایبری تحریم کرد.

کنعانی تصریح کرد: نهاد‌های آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهاد‌های ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی به دولت آمریکا توصیه کرد به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشور‌ها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری کرده و مسؤولانه رفتار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • ایران ادعاهای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری را قویاً رد کرد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضد انقلاب
  • آغاز نشست سخنگوی وزارت خارجه
  • روایت مجری من و تو از پروژه‌های فریب زنانه ضدانقلاب+ عکس