Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماریا زاخارووا روز پنجشنبه در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی در ساختمان وزارت امور خارجه روسیه که به صورت پخش تلویزیونی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، خاطرنشان کرد: اعمال تحریم های یکجانبه باید منع شود و تراکنش های مالی جریان یابد و جامعه جهانی باید فرصت بیابد در این شرایط دشوار شیوع کرونا به مقابله موثر با این چالش بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاخارووا یاداوری کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اخیرا در نشست ویدئویی ویژه گروه ۲۰ بر لزوم ایجاد کریدور سبز عاری از تحریم ها و جنگ های تجاری تاکید کرد و برخی شرکت کنندگان در این نشست ویدئویی ازجمله آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل از این ابتکار استقبال کردند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با بیان اینکه آمریکا سعی دارد مقاومت ونزوئلا را در این روزهای سخت از بین ببرد، اضافه کرد: ما خواهان پایان دادن به اقدامات آمریکا برای سرنگونی حکومت ونزوئلا هستیم.

برچسب‌ها روسیه تحریم ولادیمیر پوتین پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه تحریم ولادیمیر پوتین روسیه تحریم ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنترل تسلیحات هسته‌ای آمریکا از دست ترامپ خارج می‌شود پشت پرده وتوی روسیه / آمریکا: ببینید، روسیه حامی دیکتاتوری است!

دیگر خبرها

  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختار‌های جدید/ ۵ پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت جهانی اطلاعات
  • هیل: همه رؤسای جمهور آمریکا در تحریم ایران شکست خورده‌اند
  • بی‌اعتنایی بازار نفت به اقدامات آمریکا علیه صادرات نفت ایران
  • فلسطین نشست فوق‌العاده اتحادیه عرب را خواستار شد
  • لغو جایزه «انجمن قلم آمریکا» در پی تحریم نویسندگان
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم