Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@08:29:09 GMT

فعالیت ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در روز سیزدهم فروردین

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۹۴۰

فعالیت ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در روز سیزدهم فروردین

زارع کمالی اعلام کرد: تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا گفت: با شیوع کرونا در کشور قرارگاه پدافند زیستی در سپاه الغدیر استان یزد در قالب 9 کارگروه ها آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: کارگروه رفع آلودگی و ضدعفونی یکی از این کارگروه های نُه گانه است که وظیفه گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد را بر عهده دارد و از همان ابتدای شیوع کرونا در یزد فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون و به طور مداوم این فعالیت‌ها با محوریت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادامه دارد.

زارع کمالی بیان داشت: با شروع رزمایش دفاع بیولوژیک در نهم فروردین ماه ۹۹ و همدلی و همکاری سایر نهادهای متولی امر و تجربیات ارزشمند بسیجیان روند ضدعفونی معابر و اماکن در یزد شدت گرفت.

وی اعلام کرد: بنابر ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تنها در روز سیزدهم فروردین ۷۰۰ تیم گندزدایی بسیج در سراسر استان با سازماندهی قریب به  دو هزار و پانصد نفر به ضدعفونی معابر و اماکن پر تردد پرداختند. این روند با توجه به حضور بسیج در تمام استان حتی روستاهای کوچک و دور از مرکز استان به خوبی انجام شد.

زارع کمالی با تقدیر از همدلی استاندار، فرمانداران و شهرداران سراسر استان با بسیج در اجرای رزمایش و ضدعفونی شهرهای استان عنوان کرد: سپاه تا پایان ریشه کنی بیماری منحوس کرونا به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد ادامه خواهد داد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: همچنین در هفته دوم تعطیلات عید نوروز بنا به درخواست ستاد مقابله با کرونای استان یزد سپاه به کمک نیروهای انتظامی استان شتافت و ٧١٧ نفر از پاسداران و بسیجیان در قالب ٢۴٠ تیم از تجمع و حضور در پارک های درون محله ای جلوگیری به عمل آوردند.

وی با اشاره به اهمیت و غربالگری خاطر نشان کرد: از دیگر اقدامات سپاه الغدیر برای مقابله با شیوع کرونا با درخواست استان در حال حاضر ٢٢٠ پایگاه ایستگاه سلامت و غربالگری و تست تب سنجی در سراسر استان توسط بسیجیان دایر و اداره می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ضدعفونی معابر و اماکن سپاه الغدیر سراسر استان زارع کمالی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است

فرماندار شهرستان نقده گفت: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمد نوبخت‌نیا امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان نقده با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: این شعار بسیار مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تمامی برنامه‌های طرح‌ریزی شده در نهادهای حمایتی باید در راستایی محرومیت‌زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی و قدم‌های بلندی برداریم.

فرماندار شهرستان نقده اصل قضیه بسیج سازندگی را ورود مقام معظم رهبری در خصوص رفع محرومیت دانست و گفت: امروز این مأموریت به دست سپاه است و نارضایتی مردم در راستای کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث آسیب در جامعه می‌شود و به همین خاطر با دستور مقام معظم رهبری و تدابیر مهم این اقدام به دست نیروهای سپاهی انجام می‌گیرد.

نوبخت‌نیا تصریح کرد: پای کار بودن توأمان دستگاه‌های اجرایی و مردم و همراهی با بسیج سازندگی باعث خدمت‌رسانی به مردم می‌شود که در پروژه آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه نقده به وضوح این امر قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه پاسداران به رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد: غرش موشک‌های سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام وعده الهی است.

کد خبر 745264

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • هرگونه فعالیت در حمایت از دولت جعلی اسرائیل در فضای مجازی را اطلاع دهید
  • قدردانی فرمانده سپاه الغدیر از نمایندگان ارتش در یزد
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • رمز پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی روحیه جهادی است