Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات عامل ایدرو در دیدار نماینده مردم الیگودرز با اشاره به اینکه یکی از الزامات تحقق راهبرد سال مقام معظم رهبری دقت ویژه در نحوه بهینه سرمایه گذاری ها و مصارف منابع است از سرمایه گذاری استانی ایدرو با امکان سنجی اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «محمد باقر عالی» در دیدار نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از الزامات تحقق راهبرد سال مقام معظم رهبری دقت ویژه در نحوه بهینه سرمایه گذاری ها و مصارف منابع است ؛تاکید کرد : ایدرو سرمایه گذاری های استانی خود را با اولویت مناطق محروم و با امکان سنجی های اقتصادی روزآوری شده و تعریف شیوه اشتراکی همکاری بین بخشی با سرمایه گذاران بومی بخش خصوصی و نیز تعامل دستگاههای دولتی همکار انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل ایدرو این شیوه همکاری را در راستای اقدامات حمایتی و توانمندسازانه ایدرو به عنوان سازمان توسعه ای تسهیلگر دوشادوش بخش خصوصی برای رفع نگرانی از مخاطرات سرمایه گذاریهای خاص به ویژه در حوزه صنایع نوین و فناوریهای نو برشمرد.

محمدخدابخشی نماینده فعلی و منتخب دوره یازدهم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تاکید بر رفع محرومیت ها با توجه به پتانسیل و ظرفیت های بالقوه منطقه و استان لرستان خواستار بررسی نحوه مشارکت و سرمایه گذاری ایدرو و همچنین امکان سنجی سرمایه گذاری در حوزه قطعات خودرو در این پهنه جغرافیایی شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت صنعت وزارت صنعت معدن و تجارت ایدرو سرمایه گذاری امکان سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند

دکتر زهرا خدادادی منتخب مردم ملکان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قبل از انتخابات، راهکارهای کارشناسی ارائه شده است و حالا زمان همکاری و هم‌افزایی بین نماینده‌ها است تا بتوانند کارها را به سمت اجرا پیش ببرند.

وی ادامه داد: امیدوارم با هماهنگی نمایندگان و همکاری مناسب مجلس و دولت، راهکارهای کشور یکی پس از دیگری اجرا شوند و مسئولان همواره به منافع ملی فکر کنند تا ما شاهد تغییر در وضعیت معیشت مردم باشیم.

 

بیشتر بخوانید: مجلس نیازمند تحول و رویکردی جدید است

 

خدادادی افزود: مجلس جدید باید در موضوع آموزش زمان زیادی را صرف کند و موضوع اساسی آموزش، بخش آموزش و پرورش است و بحث اساسی آموزش و پرورش موضوع آموزش در مقطع ابتدایی است و اگر آموزش در این مقطع به درستی اجرا شود، بقیه امور هم به خوبی پیش خواهد رفت و حوزه آموزش از پایه تا دانشگاه قوی خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت بیش از ۲۵۰ همت از سرمایه‌های مردمی با احیای واحد‌های تولیدی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • امکان ثبت نام مجدد در آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • آغاز خرید حضوری با موبایل و بدون کارت بانکی | جزئیات نحوه استفاده از کهربا | ببینید
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند