Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار رضا طلائی نیک معاون حقوقی و امور مجلس وزیر دفاع شهادت سردار سلگی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا»

سفر شهادت پیشکسوت عزیزمان جانباز قهرمان سردار حاج میرزا محمد سلگی یا به تعبیر زیبای رهبر معظم انقلاب «شهید زنده» که از چهل سال قبل آغاز کرده بود، به مقصد لقاء الله رسید، سبک رفتاری و کارنامه حماسی، فداکاری و مقاومت و خدماتش تا آخرین عملیات دفاع مقدس در مرصاد و عرصه های فرماندهی، اداری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی این رزمنده مخلص ، شجاع، ولایی، بصیر و فعال ، الگوی مجسم برای توشه گیری سفر ملکوتی به حیات جاوید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهادت همرزم سردار همدانی و دیگر شهیدان لشکر انصارالحسین(ع) را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، همرزمان، همشهریان نهاوند و استان همدان و به ویژه خانواده صبورش با دوره همراهی ایثاگرانه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

رضا طلایی نیک»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی معاون امور حقوقی مجلس سردار طلایی نیک سردار میرزا محمد سلگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مانی، ستاره‌های بسیاری را برای آسمان صدا تربیت کرد

به گزارش جام جم آنلاین، متن پیام تسلیت معاون صدا بدین شرح است:
هوالباقی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
جواد مانی، ستاره‌های بسیاری را برای آسمان صدا تربیت کرد.

خبر درگذشت تهیه کننده مطرح و پیشکسوت رادیو، زنده یاد جواد مانی موجب اندوه اهالی هنر و خانواده بزرگ رادیو شد. یاد و خاطره تهیه کننده پیشکسوت، مجرب و با اخلاق رادیو از ذهن مردم هنردوست ایران فراموش نخواهد شد.

مرد بزرگی که در انسانیت، اخلاق، ادب و هر آن‌چه شایسته نشاندن نام "استاد" پیش از نام نامدارش بود کم نداشت، مردی که در دنیای رادیو خوش درخشید و کارنامه کاری‌اش مزیّن به تولید برنامه‌های خوش ساخت این مرزوبوم بود.

این ضایعه اندوهناک را به اصحاب فرهیخته فرهنگ و هنر، دوستان و همراهان و بویژه خانواده آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم. از خداوند منان برای آن عزیز سفر کرده آرامش ابدی و رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی خواستارم.

علی بخشی‌ زاده - معاون صدای رسانه ملی

دیگر خبرها

  • معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور حقوقی و نظارت معرفی شد
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگذشت مادر شهیدان «عاملی» را تسلیت گفت
  • تاکید سفیر پاکستان بر تعهد این کشور در گسترش روابط با ایران
  • اسرائیل مدعی شهادت معاون محمد ضیف شد
  • تلویزیون رسمی اسرائیل مدعی شهادت معاون «محمد ضیف» شد | واکنش حماس به این ادعا
  • جواد مانی، ستاره‌های بسیاری را برای آسمان صدا تربیت کرد
  • پیام معاون اول رئیسی خطاب به فرماندهان کل ارتش و سپاه
  • پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت آیت الله محمدعلی حجتی
  • پیام های تبریک مخبر به فرماندهان ارتش و سپاه
  • مخبر اعطای نشان فتح به فرماندهان ارتش و سپاه را تبریک گفت