Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@06:07:53 GMT

سپاه و بسیج به خوبی وارد صحنه مقابله با کرونا شده است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۴۹۶۳

سپاه و بسیج به خوبی وارد صحنه مقابله با کرونا شده است

استاندار اردبیل گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیروهای سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان ها در کنار مردم بوده اند و کارهای مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو در مراسم رزمایش سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل اظهار داشت: نقاهتگاه سپاه مرحله پایانی بهبود بیماران کرونایی است که با ارایه روحیه بسیجی و دادن هشدارهای لازم به آغوش خانوده های خود باز می گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان اردبیل نیروهای سپاهی و بسیجی به همراه سایر ارگان ها در کنار مردم بوده اند و کارهای مهمی در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا انجام داده اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه سپاه در گند زدایی و ضدعفونی معابر با تمام قوا وارد شده است، گفت: این ارگان بارها ثابت کرده در کنار مردم است و در ضدعفونی معابر که برای پاکسازی ویروس کرونا لازم و ضروری است پیشقدم بوده است.

بهنامو جو تصریح کرد: در این مشکلات ما به تنهایی قادر به مقابله با ویروس کرونا نبودیم و نیاز به همکاری و وحدت و همدلی داشتیم که خوشبختانه سپاه، ارتش و نیروی انتظامی و همه ارگان ها پای کار آمدند.

وی از اهتمام و همکاری همه مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی تشکر کرد و گفت: کادر درمانی و سایر ارگان ها هر چقدر تلاش کنند در صورت عدم همکاری مردم با مشکل مواجه خواهیم شد و خوشبختانه مردم در این وضعیت خوب همکاری می کنند که جای تقدیر دارد.

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه روحیه بسیجی هر چقدر در استان بیشتر ترویج پیدا کند ما بیشتر در انجام کارهای بزرگ موفق خواهیم بود اظهار کرد: تاثیر همکاری، در خانه ماندن، تعطیلی صنوف و همکاری بازار را در روزهای آینده حتمن مشاهده خواهیم کرد سیر نزولی  این بیماری را در استان اردبیل شاهد خواهیم شد.

 

انتهای پیام/آ

منبع: دانا

کلیدواژه: ویروس کرونا ارگان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی عصر یکشنبه در دیدار با فرمانده و پرسنل مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر اظهار کرد: همدلی و هم‌زبانی موجود در بین مسئولان ادارات، به ویژه اعضای شورای تأمین شهرستان بوشهر و تعامل آنها با بسیج سپاه بوشهر بی نظیر است.

فرماندار بوشهر افزود: سپاه هم زاد انقلاب و از دستاوردهای اصلی و حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که هم قبل از جنگ تحمیلی و هم در دوران هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی نقش بسیار مهم و ارزشمندی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی و عمرانی داشته و دارد.

وی نقش سپاه پاسداران را در زمینه امنیت ویژه عنوان کرد و ادامه داد: بایستی با تعامل، همدلی و همراهی و انسجام داخلی بین مسؤولان با یکدیگر، مسؤولان با کارکنان و مردم و مسؤولان در جهت توسعه، عمران و آبادانی شهرستان گام برداریم.

رحیمی گفت: این تعامل بالا و ارزشمند سبب شده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر، در عملکرد خود همواره موفق عمل کرده و به پشتیبانی و همکاری ادارات مختلف در اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و سایر عرصه‌ها امیدوار باشد.

کد خبر 6084814

دیگر خبرها

  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • رمز موفقیت سپاه مقابله با تهدیدات دشمن است
  • همه ارگان های هرمزگان به تکالیف خود در حوزه حجاب عمل کنند
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • همدلی و همراهی بین مسؤولان بوشهر در رفع مشکلات مردم اثرگذار است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • آمادگی بسیج برای همکاری با دستگاه‌های متولی و مجری امر حجاب
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • سپاه ‌آماده مقابله با هرگونه تهدیدات دشمن است