Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:25:17 GMT

۳۶۰ هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۰۰۰

۳۶۰ هزار دستکش احتکار شده در خمین کشف شد

«علی طهماسبی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اقلام کشف شده با هماهنگی دادستان از سوی پلیس اماکن و بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت ضبط شد و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی فرستاده شده است.
وی بیان کرد: کالاهای کشف شده از طریق چندین واحد صنفی با نرخ مصوب به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین ادامه داد: سودجویان با وجود شیوع کرونا در کشور و کمبود اقلام بهداشتی اقدام به احتکار و گرانفروشی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده کرده‌اند تا با سواستفاده از نیاز مردم سود بیشتری کسب کنند و این مسئله قابل بخشش نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طهماسبی اظهارداشت: با شروع طرح نظارتی بازار ویژه بیماری کرونا، تعزیرات حکومتی از سوم اسفند سال گذشته گشت های مشترک با ادارات مرتبط داشته است.
وی گفت: ۱۲ پرونده با عنوان گرانفروشی اقلام بهداشتی نظیر الکل، ژل و ماسک ، عدم صدور فاکتور و عدم‌درج‌قیمت پارسال تحویل این اداره شد.
رییس اداره تعزیرات حکومتی خمین افزود: به اتهامات متهمان این پرونده‌ها رسیدگی و برابر احکام صادره، در مجموع به مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال ودرج در پرونده محکوم شدند.
طهماسبی یادآور شد: شهروندان خمین در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله احتکار می‌توانند گزارش تخلف را به شماره تلفن‌ ۱۱۳ اداره کل اطلاعات و ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع رسانی کنند.
شهرستان خمین واقع در جنوب استان مرکزی زادگاه امام راحل است که ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و ۶ هزار واحد صنفی در آن فعالیت می‌ کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی الکل تعزیرات شماره تلفن صنعت معدن و تجارت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از ورود یک‌هزار و ۳۵۸ پرونده تخلفاتی در بخش‌های مختلف به تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سیدحمزه لقمانی، امروز_ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در فروردین سال ۱۴۰۳ هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده‌است.

وی افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز، و تعداد ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده‌است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده‌است.

وی تصریح کرد: گزارش این تعداد فقره پرونده وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌است.

کد خبر 747495

دیگر خبرها

  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • قاچاقچی سوخت نقره داغ شد
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل