Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@23:42:55 GMT

کمک 100 میلیونی مردم سرخس به پویش نذر سلامت

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۰۰۸

کمک 100 میلیونی مردم سرخس به پویش نذر سلامت

از آغاز راه‌اندازی پویش مردمی «نذر سلامت» به‌منظور مقابله با کرونا در شهرستان سرخس، تاکنون مردم ولایتمدار این شهرستان 100 میلیون تومان به این پویش کمک‌ نقدی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، از آغاز راه‌اندازی پویش مردمی «نذر سلامت» به‌منظور مقابله با ویروس کرونا در شهرستان سرخس، تاکنون مردم ولایتمدار این شهرستان 100 میلیون تومان به این پویش کمک‌ نقدی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پویش از یکم فروردین‌ماه 99 و در قالب کمیته مردمی و پشتیبانی ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا سرخس راه‌اندازی شده و تا امروز 354 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان سرخس در این پویش و امر خداپسندانه شرکت کردند.

کمک‌های مردمی به ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان سرخس در قالب پویش مردمی «نذر سلامت» در سه حوزه «پیشگیری» با هدف تشویق مردم به قطع زنجیره انتقال ویروس، حوزه تشخیص با هدف راه‌اندازی دستگاه‌های دیجیتال CR و DR بیمارستان لقمان حکیم سرخس که در تشخیص عفونت ریه با دقت و سرعت بیشتر و بهتری بسیار تأثیرگذار است و حوزه «درمان» با اولویت راه‌اندازی سیستم تهویه هوای بیمارستان لقمان حکیم این شهرستان جمع‌آوری می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سرخس راه اندازی نذر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند

کرم الله محبوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا با مشارکت در پویش دانش آموزی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، با اهدای پول توجیبی خود به ستاد مردمی دیه استان یک زندانی غیر عمد را آزاد کردند.

وی افزود: علاوه بر مشارکت دانش آموزان در این پویش، باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان برای آزادی و بازگشت این شخص به آغوش خانواده‌اش فراهم شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان بیان کرد: تا فرا رسیدن دهه کرامت ۷ زندانی جرایم غیر عمد دیگر نیز با کمک دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.

کد خبر 6088091

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • راه اندازی پویش امروزِ من، بدون کیسه پلاستیکی
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است