Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@08:16:05 GMT

سارق لوازم خودرو با بیش از ۷۰ فقره سرقت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۰۸۷

سارق لوازم خودرو با بیش از ۷۰ فقره سرقت دستگیر شد

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ، سرهنگ "محمد کالوسی" در این باره اظهار داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۶۳ ولنجک در نیمه‌های بامداد دیشب در حال گشت زنی بودند که شهروندی با مراجعه به آن‌ها خبر از به سرقت رفتن لوازم خودروی پارک شده‌اش در خیابان توسط سارقی  با خودرو داد.

وی تصریح کرد: با توجه به شکایت های دیگر و تلاش ماموران و همچنین نشانی هایی که شکات داده بودند وی شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالوسی خاطرنشان کرد: متهم ۴۰ ساله پرونده دارای ۷۰ فقره سابقه سرقت است و در اعترافات خود به ۷۴ فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کرد.

دستگیری سارق لوازم خودرو در جوادیه 

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه از دستگیری سارق سابقه دار لواز خودرو در خیابان جشنواره خبر داد و گفت:به همراه تیم گشت کلانتری در محدوده خیابان جشنواره در حال انجام گشت بودیم و در همین حین به فردی که در حال جابه‌جا کردن  تعداد قابل توجهی ضبط خودرو از خودرواش به منزلی مسکونی بود، مشکوک شدیم.

 سرهنگ" سهراب مهدوی پور"، گفت: از مخفیگاه متهم ۳۰ پنل ضبط خودرو، ۳ دستگاه ضبط، ۳ دستگاه باند، یک عدد باطری خودرو و یک عدد ساب کشف شد.

وی افزود: متهم دارای سابقه حمل سلاح گرم و دارای ۵ سال سابقه سرقت لوازم خودرو است که در اعترافات خود مدعی شد که اموال را از افراد فروشنده خریداری کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه ادامه داد: با حضور شاکیان پرونده متهم پرونده توسط مالباختگان شناسایی شد.

دستگیری سارقان موسسه خیریه در دو عملیات پلیسی 

 سرکلانتر پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۳ سارق اماکن در محله‌ های جیحون و خلازیر خبر داد و گفت: وکیل موسسه خیریه جمعیت امام علی ع با مراجعه به کلانتری ۱۰۸ نواب با اعلام تعطیل بودن چند روزه این موسسه، به ماموران کلانتری خبر از به سرقت رفتن اموال داخل آن را داد.

 سرهنگ "هوشنگ امیری" گفت: به گفته شاکی پرونده، ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر ۸ میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که ۳ سرنشین خودرو تیبای سفید رنگ، در سه مرحله اقدام به سرقت از داخل این موسسه کردند.

امیری افزود: یکی از شاکیان پرونده چند روز پس از وقوع حادثه خودرو مورد نظر را که در خیابان جیحون مقابل منزل متهمان پارک شده بود، رویت کرد.

به گفته سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت، پس از این ماجرا درگیری بین شاکی و متهمان شکل گرفت و افراد با استفاده از سلاح قمه، به شاکی حمله ور شدند.

وی با بیان فرار دو متهم اصلی پرونده از محل حادثه درگیری، افزود: پس از حضور پلیس در صحنه و دریافت مجوز قضایی ورود به منزل متهمان، در بازرسی از مخفیگاه متهمان؛ اموال به سرقت رفته در این مکان کشف و راننده خودرو متهمان نیز به کلانتری منتقل شد.
امیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود مخفیگاه دو همدستش را در محله خلازیر  به ماموران پلیس اعلام کرد و در عملیاتی دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استفاده از سلاح پایتخت خودرو سرقت ماموران پلیس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی لوازم خودرو دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری مرکز، یک متهم که با موتورسیکلت در حال سرقت کابل‌های مخابراتی بود را دستگیر کردند.   سرهنگ جواد ابراهیمی افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات به ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل مخابراتی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده، وی به همراه یک مالخر به مراجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف ۱۲ فقره سرقت سیم و کابل در فریمان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستگیری سارق موتورسیکلت در طبس