Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان پور گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروزی تردد خودروها در استان قم ۸۰ درصد کاهش یافته و ۶۶ درصد نیزز مصرف بنزین کمتر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «بیژن سلیمان پور» امروز (پنجشنبه 14 فروردین) در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در سالن استانداری قم برگزار شد گفت: در موضوع مدیریت کرونا، تیم خبری و رسانه ای کمک ارزشمندی را انجام دادند که قدردان آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون استاندار قم بیان داشت: اگر همراهی رسانه ها نبود اقدامات دشمن که بر روی قم متمرکز شده بودند، کارساز می شد اما مشاهده کردیم که تمامی آنها خنثی شد.


وی با اشاره به مشکلات موجود در آمریکا گفت: آمریکایی ها که ادعای بهداشت و درمان در دنیا را می کردند، در جریان کرونا با مشکل برخورده و حتی پرستاران آنها نیز کیسه زباله به تن می کنند.


سلیمان پور گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که با همدلی و توجه به کرامت انسانی بر مشکلات غلبه کرده و همه یک صدا شده و در راستای مقابله با کرونا تلاش کردند.


معاون استاندار قم ضمن قدردانی از مردم فهیم ایران که در روز طبیعت در منازل ماندند گفت: این امر نشان می دهد که مردم به حرف ها اعتماد داشته و برای قطع زنجیره این ویروس خودشان هم پای کار آمده اند که بسیار مهم و اساسی است.


وی گفت: استان قم اولین استانی بود که توانست ویروس کرونا را کشف کند ولی دشمنان به دنبال تفرقه افکنی افتاده و با مطالبی در تلاش بودند که جایگاه قم را تضعیف کنند اما این پزشکان قمی بودند که هنرمندانه توانستند این ویروس را تشخیص دهند.
 

سلیمان پور گفت: وحدت فرماندهی و مدیریت بحران در استان و همت تیم بهداشت و درمان موجب شد تا دشمنان سر جای خود نشسته و بدون مشکل مسائل دنبال شود.
 

معاون استاندار قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت گفت: اینکه استان قم کمترین شهید را داشته است، نشان می دهد که به چه میزان دقت نظر و حساسیت در کارها را دارند که به همین اندازه دقت نیز در خصوص بیماران وجود دارد.
 

وی گفت: هماهنگی بین دستگاه ها و همچنین حضور نیروهای مسلح از دیگر اقدامات و حسن های انجام شده بود و دنیا شاهد بود که چگونه ملت و دولت و نیروهای مسلح در کنار همدیگر در راستای شکست این ویروس تلاش کرده و در حال تلاش هستند.
 

سلیمان پور با اشاره به حضور خیرین گفت: خیرین استان قم 20 میلیارد تومان بدون هیچ چشم داشتی برای کمک به مراکز درمانی و رفع مشکلات مردم، هزینه کرده اند که این امر نشان می دهد به چه میزان همدلی و همراهی مردمی وجود دارد.
 

معاون استاندار قم گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروزی تردد خودروها در استان قم 80 درصد کاهش یافته و 66 درصد نیزز مصرف بنزین کمتر شده است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا کرونا معاون استاندار قم سلیمان پور استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳

تین نیوز

​رییس پلیس راهور فراجا از کاهش حدود ۹.۵ درصد جانباختگان حوادث رانندگی در ایام نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سردار سید تیمور حسینی در مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ که صبح امروز در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: امیدوارم که که با همکاری دستگاه های اجرایی بتوانیم شاهد سیر نزولی آمار مصدومان و تلفات حوادث رانندگی باشیم.

حسینی به آمار تلفات تصادفات در ایام نوروز بر اساس اعلام سازمان پزشکی قانونی اشاره کرد و افزود: امسال در ایام نوروز در تصادفات جاده ای شاهد کاهش ۱۴.۳ درصدی فوتی ها بودیم و در مجموع تصادفات شهری و جاده ای، ۹.۴ درصد کاهش فوتی داشتیم.

وی وضعیت فوتی های حوادث جاده ای در میانه دهه ۸۰ را بسیار نامناسب توصیف کرد و گفت: با اقدامات جامع از سوی دستگاه های اجرایی در زمینه راه ها، وسایل نقلیه و قوانین و مقررات شاهد کاهش فوتی های جاده ای تا سال های ۹۵ و ۹۶ بودیم اما مجددا وضعیت به شرایط قبل برگشت و متاسفانه در سال گذشته نیز تلفات جاده ای از مرز ۲۰ هزار نفر در سال گذشت.

رئیس پلیس راهور فراجا افزایش نرخ جرایم رانندگی را در بهبود عملکرد و رفتارهای ترافیکی کاربران موثر ارزیابی کرد و گفت: مولفه های موثر در کاهش حوادث، مصدومیت ها و تلفات را شناسایی کرده و می دانیم که چه اقدامی باید در حوزه های مختلف از جمله راه ها، وسایل نقلیه و عامل انسانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر نقش عامل انسانی در وقوع حوادث، گفت: تمام تلاش ما باید این باشد که از وقوع حوادث و سوانح پیشگیری کنیم تا فشار کاری نظام سلامت و دستگاه قضایی و نهادهای حمایتی، افزایش پیدا نکند.

حسینی با اشاره به مصدومیت سالانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر در حوادث رانندگی، خاطرنشان کرد: در حالت خوش بینانه، ۱۰ درصد از این مصدومان، معلول و ناتوان می شوند که بار سنگینی به نهادهای حمایتی از جمله سازمان بهزیستی وارد می کند. بنابراین باید اشتراک عمل و هم اندیشی برای اصلاح رفتار کاربران و عامل انسانی در تصادفات وجود داشته باشد.

رئیس پلیس راهور فراجا از آب و هوا، غذا، بهداشت و سلامت، سرپناه و ارتباطات به عنوان نیازهای اساسی هر فرد یاد کرد و گفت: همکاری پلیس راهور و وزارت بهداشت می تواند در تامین سلامت مردم موثر باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • کاهش ۹.۵ درصدی مرگ در تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد تومانی خیرین در حوزه سلامت گیلان
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت