Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:48:58 GMT

دستگیری سارقان موسسه خیریه در دو عملیات پلیسی

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۱۳۹

دستگیری سارقان موسسه خیریه در دو عملیات پلیسی

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، سرهنگ "هوشنگ امیری" گفت: وکیل موسسه خیریه جمعیت امام علی ع با مراجعه به کلانتری ۱۰۸ نواب با اعلام تعطیل بودن چند روزه این موسسه، به ماموران کلانتری خبر از به سرقت رفتن اموال داخل آن را داد.

وی افزود: به گفته شاکی پرونده، ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر ۸ میلیارد ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ امیری تصریح کرد: پس از بررسی دوربین‌های مدار بسته مشخص شد که ۳ سرنشین خودرو تیبای سفید رنگ، در سه مرحله اقدام به سرقت از داخل این موسسه کردند.

وی افزود: یکی از شاکیان پرونده چند روز پس از وقوع حادثه خودرو مورد نظر را که در خیابان جیحون مقابل منزل متهمان پارک شده بود، رویت کرد.

به گفته سرکلانتر هشتم پلیس پایتخت، پس از این ماجرا درگیری بین شاکی و متهمان شکل گرفت و افراد با استفاده از سلاح قمه، به شاکی حمله ور شدند.

وی با بیان فرار دو متهم اصلی پرونده از محل حادثه درگیری، افزود: پس از حضور پلیس در صحنه و دریافت مجوز قضایی ورود به منزل متهمان، در بازرسی از مخفیگاه متهمان؛ اموال به سرقت رفته در این مکان کشف و راننده خودرو متهمان نیز به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ امیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در اعترافات خود مخفیگاه دو همدستش را در محله خلازیر به ماموران پلیس اعلام کرد و در عملیاتی دو متهم دیگر پرونده دستگیر شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت دستگیری کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه روز طبیعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت

 سرهنگ امین امیرمحمدی گفت: در پی گشت زنی هدفنمد ماموران کلانتری ۱۱ شهدا در نقاط حاشیه‌ای شهر جیرفت، ۲ سارق سابقه دار هنگام سرقت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر شدند. 

وی افزود: متهمان دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۹ فقره سرقت مصالح و آهن آلات از ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کردند که در این رابطه یک دستگاه خودرو کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. 

سرپرست انتظامی جیرفت از شهروندان خواست: هنگام احداث بنا به ویژه در مناطق حاشیه‌ای شهر ضمن گماردن نگهبان، وسایل و ابزارآلات ساختمانی خود را در محل مناسب نگهداری و از رها کردن وسایل در اطراف ساختمان خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • دستگیری سارقان سابقه‌د‌ار خودرور و موتورسیکلت در شهرری
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • دستگیری سارقان ساختمان‌های نیمه کاره در جیرفت
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت در تهران
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارقان لوازم داخلی خودرو در غرب تهران دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مسلح سوپر مارکت
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی