Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@07:51:08 GMT

خراسان رضوی همچنان در وضعیت قرمز است

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۱۴۱

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی که با حضور جمعی از پزشکان متخصص در محل سالن شهید باهنر استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: هر اقدامی که در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا در استان انجام می‌شود باید به تأیید دانشگاه علوم پزشکی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای بهتر اداره کردن استان باید همه در کنار هم برای توسعه و تامین سلامت مردم تلاش کنند، این سیاستی بوده که تاکنون در دستور کار استان قرار داشته است.

استاندار خراسان رضوی در حاشیه این جلسه با بیان اینکه معمولا هفته‌ای یکبار با کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان جلسه‌ای برگزار می‌کند، گفت: در جلسه امروز کمیته علمی که با حضور روسای سابق دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، در مجموع نظر اعضای این کمیته بر این بود که کماکان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد.

رزم حسینی با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: چنانچه تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، باز شدن دانشگاه‌ها و مدارس بعد از ۲۰ فروردین ماه باشد، قرار شد کمیته علمی ستاد استان مراکز تجمعی غیر ضروری مثل کتابخانه‌ها یا فرهنگ‌سرا‌ها را به ستاد استانی اعلام کنند تا در دستور کار قرار گرفته و در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شود.

وی بر ارائه آموزش‌های لازم از جمله رفتار‌های اجتماعی به شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: نیاز است آموزش‌های رفتار‌های اجتماعی و سبک زندگی جدید توسط کارشناسان و اهل فن به مردم ارائه شوند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به یکی دیگر از مصوبات جلسه امروز کمیته علمی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی گفت: قرار شد پیوست فرهنگی اجتماعی و هنری استراحت‌گاه‌ها و نقاهتگاه‌ها آماده شود.

رزم حسینی با تشکر از زحمات پرستاران و خادمان بخش سلامت، افزود: مصوب شد که بعد از اعلام نیروی انسانی و کادر درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، تلاش شود در حد مقدورات استان و بخش خصوصی این نیاز برای کمک به بخش درمان نیز تامین شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی سبک زندگی سلامت ویروس پیشگیری و مقابله با کرونا ستاد پیشگیری و مقابله کمیته علمی ستاد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به فعالیت‌های کمیته اجرایی در آستانه برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌‎المللی کتاب تهران گفت: فضای مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه شده و نقشه‌ها و جانمایی ناشران حوزه‌های کودک و نوجوان، ناشران داخلی، ناشران خارجی، ناشران بین‌الملل نهایی شده و اجرای غرفه ناشران این حوزه‌ها اواخر این هفته شروع و تا اوایل هفته آینده تکمیل می‌شود.

تیموری با بیان اینکه غرفه‌سازی ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند، عنوان کرد: آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در مصلی امام خمینی(ره) همچون غرفه‌های تبلیغات، غرفه‌های رفاهی و غرفه‌های اطلاع‌رسانی از سه شنبه (چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) آغاز شده است.

وی افزود: ارتباط با نهادها و سازمان‌های همکار در برگزاری این رویداد برقرار شده و جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شده است. همچنین کمیته‌های تخصصی شکل گرفته تا در فرآیندی ضمن بازدید از محل برگزاری نمایشگاه برنامه‌ریزی‌ها لازم برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های خود پیش‌بینی کنند. بیش از ۷۰ سازمان و نهاد با نمایشگاه همکاری دارند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228350 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • وضعیت «قرمز» هوا در اهواز