Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، در پیام بهمن مرادنیا خطاب به مردم استان آمده است: «مردم شریف و فهیم کردستان، مدیران محترم ادارات و سازمان های استان، همکاری و همدلی شما عزیزان در راستای اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی، نشان از مسئولیت پذیری بالای مردم شریف کردستان دارد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: «امیدوارم در سایه رحمت خداوند و تداوم همکاری مردم و مسئولان استان، ایثارگری و تلاش های مجاهدانه کادر پزشکی و درمانی در مبارزه با بیماری منحوس کرونا به ثمر بنشیند و شعار «با یاری خدا ما کرونا را شکست می دهیم» هر چه زودتر محقق گردد».

در پایان پیام استاندار کردستان خطاب به مردم و مسئولان استان، آمده است: «آنچه ابرقدرت های جهان را به زانو درآورده، نتوانسته بر اتحاد ملی ما خدشه وارد کند، قدردان این همراهی دلسوزانه هستم و از تحمل، صبوری و متانت هم استانی های عزیز و مدیران خدوم کردستان سپاسگزارم».

کد خبر 4890518

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان بهمن مرادنیا فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام طرح غربالگری گرگان سیلاب فاصله گذاری اجتماعی سال جهش تولید بارش باران شهرکرد روز طبیعت تردد وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای حمایت از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی نسبت به تنبیه متجاوزین اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق که به منزله حمله به خاک ایران است و در حمایت از مظلومان غزه، فردا پس از نماز‌های جمعه سراسر کشور راهپیمایی گسترده برگزار می‌شود. 

از مردم شریف استان یزد به ویژه نمازگزاران جمعه دعوت می‌شود به منظور قدردانی و حمایت از سپاهیان مقتدر اسلام همگام با سایر مردم شریف ایران در این راهپیمایی مردمی شرکت فرمائید.

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان را وظیفه می‌دانیم
  • توصیه مهم رئیس جمهور به مدیران برای افزایش رضایت اجتماعی
  • راهپیمایی حمایت از عملیات غرور آفرین «وعده صادق»
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • نمایش شکوه صلابت و اقتدار ارتش در کردستان + تصاویر
  • ضربه مهلک حمله موشکی به اسرائیل به روایت وزیر رئیسی /جنتی خطاب به اسرائیل: دوران بی پاسخ ماندن به سر آمد/ حزب کارگزاران هم پیام داد
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • نمایش اقتدار ارتش در کردستان
  • گزارش تسنیم از نمایش اقتدار ارتش در کردستان + فیلم
  • برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سنندج