Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@09:56:58 GMT

اهدای ۲.۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی به شبکه بهداشت قشم

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۱۷۸

اهدای ۲.۳ میلیارد ریال اقلام بهداشتی به شبکه بهداشت قشم

مدیر اجرایی شرکت آرکا فیدار قشم روز پنجشنبه در آیین تحویل این اقلام به خبرنگاران گفت: محموله بهداشتی اهدایی شامل سه هزار و ۵۰۰ عدد ماسک اِن۹۵ (N90) و اِن۷۵۰ (N70)، ۳۰۰ دست لباس محافظتی، ۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده‌ی سطوح و ۲ هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده‌ی دست است.
احمدرضا زلقی افزود: این اقلام به منظور قدردانی از حمایت های مدیر عامل سازمان منطقه آزاد از صنایع جزیره اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌ها باید تعد اجتامعی خود را اجرایی کنند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: مشارکت بیشتر شرکتهای داخلی و خارجی مستقر در جزیره در حوزه بهداشت و درمان یکی از اهداف سازمان منطقه آزاد در بحران کروناست که رایزنی آن آغاز شده است.
مرتضی شیخ زاده افزود: در همین راستا یک شرکت چینی محموله ای از اقلام بهداشتی به سفارت ایران اهدا کرد که از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به وزارت بهداشت و درمان تحویل داده شد.
وی ادامه داد: این محموله شامل پَد الکلی و ماسک بوده است.
شیخ زاده خاطر نشان کرد: محموله اهداییِ امروز نیز به صورت کامل در اختیار شبکه بهداشت و درمان قشم قرار می‌گیرد.
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا در قشم به عنوان یکی از اولین نقاط شناسایی موارد مثبت ابتلا، حاصل حمایت‌های صورت گرفته در جزیره است.
اسماعیل صادقی افزود: اقلام اهدایی امروز نیز در روند کنترل و عبور از بحران کرونا بسیار حایز اهمیت است.

رییس شبکه بهداشت و درمان قشم نیز در این آیین گفت: تمامی ۲۱ مورد مثبت مبتلا در قشم با حال عمومی مساعد ترخیص شده‌اند و هیچ جانباخته‌ای نداشتیم.
حمیدرضا بهزادی افزود: در خانه ماندن تنها راه قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تا زمان تعیین شده از سوی وزارت بهداشت و رسانه های رسمی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: خواهشمندیم ساکنان قشم که در مسافرت هستند، با ثبت نام در سایت «کیا» همکاری خود را با شبکه بهداشت و درمان قشم برای مهار ویروس کرونا در قشم داشته باشند.

سامانه «کیا» در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، توسط سازمان منطقه آزاد قشم برای امکان بازگشت قشموندان به این جزیره طراحی شد.

قشموندان برای بازگشت به جزیره باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه «کیا» به نشانی « http://qea.qeshm.ir» و دریافت مجوز ورود اقدام کند.

اعمال محدودیت ها در تردد و تعطیلی مدارس، دانشگاه ها، بازارها و فعالیت ادارات با یک سوم نیروها در قالب طرح فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا تا ۲۰ فروردین در استان ادامه دارد.

برچسب‌ها سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم قشم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قشم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی قشم وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان منطقه آزاد بهداشت و درمان ویروس کرونا شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۵ وانت دو کابین به شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: برای خرید این وانت‌های دوکابین بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت بهداشت هزینه شده است.

غلامعلی جاودان افزود: توزیع این وانت‌ها بر اساس سیاست‌های وزارت بهداشت برای توسعه عدالت در حوزه سلامت و ارائه خدمات باکیفیت به مردم ساکن در مناطق محروم و سخت گذر صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید؛ بیمارستان فوق تخصصی کودکان بندرعباس به بهره برداری رسید

وی گفت: ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و سخت گذر، نوسازی ناوگان حمل و نقل شبکه‌های بهداشت و درمان و تسهیل دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از مهمترین اهداف توسعه ناوگان حمل و نقل بهداشت و درمان استان است.

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان مهاباد به دستگاه انژکتور سی‌تی‌اسکن
  • اهدای ۲ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی به سیب و سوران
  • تجهیز بیمارستان امام خمینی مهاباد به دستگاه انژکتور سی تی اسکن
  • پلمب یک واحد متخلف در مهریز
  • افزایش شمار واحد‌های تولیدی فعال در جزیره قشم
  • توزیع ۱۵دستگاه وانت دوکابین بین شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • اختصاص ۱۵ وانت دو کابین به شبکه‌های بهداشت و درمان هرمزگان
  • عوامل انسانی و مشکلات جاده‌ای از دلایل حوادث ترافیکی تنگستان است
  • دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر در مسائل تهدیدکننده سلامت مردم ورود پیدا می‌کند
  • اولین تذکر طرح سلامت نوروزی صادر شد