Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@03:27:29 GMT

۱۲ هزار واحد صنفی در استان بوشهر بازرسی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۵۱۸۰

۱۲ هزار واحد صنفی در استان بوشهر بازرسی شد

رضا جمالی روز پنج‌شنبه در این رابطه افزود: از این شمار بازرسی انجام شده تعداد ۲۶۵ فقره پرونده به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

وی اضاه کرد: در راستای حمایت ازحقوق مصرف کنندگان و به منظور نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی از ابتدا اسفند ۹۸ تاکنون تعداد ۱۹۸ واحد به علت رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ و ۴۴۰ واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ در خصوص اجرای پروتکل‌های بهداشتی دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روزانه با حضور ۵۰ بازرس برفعالیت واحدهای صنفی از جمله مراکز عرضه میوه و تره بار، سوپرمارکت، قصابی و مرغ فروشی‌، فروشگاه کالاهای پزشکی و داروخانه‌ها در استان با همراهی ماموران سایر دستگاه‌های اجرایی از جمله مراکز بهداشت نظارت به عمل می‌آید.

 جمالی عنوان کرد: در این بازدیدها به صورت دقیق نحوه رعایت نکات بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و دیگرتخلف‌های صنفی شامل نصب نکردن تابلو قیمت، گران‌فروشی و کم فروشی مورد رصد و پایش قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد ۷۰۰ مورد گزارش و شکایت مردمی در خصوص تخلف‌های صنفی دریافت و منجر به تشکیل ۲۰۰ فقره پرونده تخلف شده است همچنین ۳۰۱ مورد گشت مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط انجام و منجر به تشکیل ۲۰۱ فقره پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و ۸۷ میلیون ریال شده است.

برچسب‌ها بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار بوشهر وزارت صنعت معدن و تجارت ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این چهار واحد شامل ۲ شیرینی فروشی در محدوده خیابان وکیل آباد و ۲ واحد فروش مواد غذایی در محدوده خیابان امام رضا(ع) مشهد می شود.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، نظارتها بر بازار مشهد به ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی انجام می گیرد و مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با حداقل ۱۰ گروه بازار را کنترل می کنند.

وی گفت: تخلفات واحدهای صنفی به ویژه گرانفروشی و عدم درج قیمت به سرعت شناسایی و با متخلفان بدون اغماض برخورد قانونی می شود.

دیگر خبرها

  • ۴ واحد صنفی در مشهد به علت گرانفروشی پلمب شد
  • تشکیل بیش از ۳۹۰۰ پرونده تخلفات صنفی در اداره صمت کهگیلویه و بویراحمد
  • انجام ۴۲۴۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی در بندرانزلی
  • صدور بیش‌از ۱۲ هزار فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر
  • جریمه ۱۳۹ میلیارد ریالی متخلفان در تعزیرات حکومتی اردستان
  • ۱۲ هزار فقره پروانه کسب صنفی در استان بوشهر صادر شد
  • تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان بهداشتی در گتوند
  • تشکیل پرونده برای یک فقره کوه خواری در گتوند
  • شناسایی ۲۱۵ واحد متخلف صنفی در طرح نوروزی خراسان شمالی
  • کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در جیرفت